هی تو

هی تو آره تو، تو که بزرگداشت گرفتی تو نمازخونه در حد تیم ملی

هی تو آره تو، تو که با اون کله کچلت از شیراز تعریف میکردی

هی تو آره تو، تو که موهاتو فشن زده بودی، میرفتی پیش خانوما کلاس میگفتی موهام قشنگه

هی تو آره تو، تو که با اون موهای خرمایی رنگ به آنشرلی گفته بودی زکی

هی تو آره تو، تو که با اون موهای بلند، سره سیاهه زمستون با تیشرت سر میرسیدی

هی تو آره تو، تو که کتابخونه دانشگاه از دست تو و فیلمات آسایش نداشت(مجهول شد) تو که بیژن مرتضویه جمع بودی

هی تو آره تو، تو که همیشه پوتین می پوشیدی و میگفتی بهترین کفش پوتینه

هی تو آره تو، تو ای خبیث، با اون کیفت آبرو حیثیتمونو بردی

هی تو آره تو، تو که به امید گزارش کار نویسی آوردیمت تو گروه آز مجتمع ولی دسته هرچی تنبله از پشت بستی

هی تو آره تو، تو که اراکو با غیرتت خفه کردی

هی تو آره تو، تو که حذبت فرق داشت ولی دلت یکی بود

هی شما، آره شمایی که اینقدر اعتماد به نفستون کم بود که فکر میکردید اگه بین دو کلاس کیفتون رو با خودتون نبرید و آرایشتون رو تجدید نکنید بیماریهای قلبی نظیر سکته زیاد میشه


آره با شمام، دستتون رو از تو دماغتون در بیارین و یه چیزی بنویسین

نظرات 5 + ارسال نظر
احسان میرزایی 1391/11/27 ساعت 08:55 ب.ظ

خوب خدا رو شکر فکر کنم من جزء معدود کسایی بودم که هی من نشدم
بعدم هی خودت که ماشین زد نصفت کرد ، خودت چرا نیستت؟
مگم اگه وضعیت خیلی خرابه میخای با خانم وطن نژاد یه رایزنی بکنیم برگرده دو روزه توی لیست نویسنده ها دوم شی ،چی میگی؟

خداییش خیلی فک کردم تو رو چی بنویسم ولی به نتیجه ای نرسیدم
خودم رو که خودم نباید بنویسم شما باید بنویسین
آره داداش رقیب میطلبیم

اصغر پدریان 1391/11/28 ساعت 07:47 ب.ظ

مگه کوری نمیبینی پیام میدم نظر میدم....
هر روز سر میزنم میبینم چیزی فرق نکرده کسی پیامی نذاشته
در ضمن میانگین پیام هایی که گذاشتم از اول همین بوده.تو یهو جو گرفتت و فکر کردی اینجامسابقس...
یه نگاه به میانگین خودت بنداز

کله کچلت و شیراز و فوشات تو حلقم
بر منکرش، بزن زنگو به افتخار اعتدالش
غلط کرد هر کی همچین جسارتی کرد
به روی چشم

علیرضا قنواتی 1391/12/01 ساعت 10:12 ب.ظ

نه ماه کار سه ماه دل حکم حکم دل آره مجید جون دل


فقط حکایت 9 ماه و 3 ماه چیه!؟

امیرگودرزی 1391/12/07 ساعت 12:53 ق.ظ

خداروشکرماتواین دسته بندیت نبودیم.بقیه گوش کنن با شماست!!!

والا
با این نوناشون

حسن مجیدی 1391/12/25 ساعت 11:32 ب.ظ

هی تو آره تو، تو که اراکو با غیرتت خفه کردی
آقا اراک داره مارو خفه میکنه با این آلودگی هواش...
من به نو به خودم از همین تریبوم به خودم فوش میدم... بد و بیرا میگم که چرا گورم رو از این مکان مقدس گم کردم...
به جان آقا مجید کلی مطلب نوشتم حس و حال تایپش رو ندارم...
ایشاا.. جبران میکنیم...

ما کوچیکتیم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد