من چم شده؟ تا حالا از خودتون پرسیدید؟

سلام

کسی نیست که بداند

کجای این آسمان هنوز پاک مانده باشد که بتوان چند صباحی به آن چشم دوخت؟

اصلا آسمان نه

کجای این زمین است که میشود رویش چهارقدم آسوده راه رفت؟

زمین هم نه

زمان چطور

زمانی برای آسودن هنوز مانده؟


دردم به جان رسید و طبیبم پدید نیست

دارو فروش خسته دلان را دکان کجاست؟



هر کی گفت من چمه بهش جایزه میدم 


کوه صفه

سلام دوستان


یه عکسه برا خیلی وقت پیشه با گوشی 1.3mp گرفته شده پس ایراد از کیفیتش نگیرد!


اما اون که مهمه خاطره ی اون روزه که با این دوستان صفه بودیم سال 87.


راستی چند تا عکس دیگه هم دارم هم نوستالژی داره و هم یکیش بامزه است البته باید از


 صاحبش اجازه بگیرم که فرض می کنیم موافقه!



عید فطرمبارک

سلام دوستان

ببخشید ما چنوقت غایب بودیم یا چراغ خاموش اودیم به قول بچه ها!!

این قضیه اسم عوض کردن از کی باب شده انگاری بحثشم داغ بوده خبر نداشتیم!!

در کل نکن اقا این وبلاگ حرمت داره تازه سنشم داره میره بالا بیشتر باید رعایت کنیم!!!

حالا اینا همه به کنار ،

عید سعید فطر رو به همه دوستان تبریک میگم!!

کمی شوخی با استاد

ﯾﻪ ﺭﻭﺯ ﯾﻪ ﺩﺍﻧﺸﺠﻮﯾﯽ ﻭﺍﺳﻪ ﺧﻮﺭﺩﻥ ﻏﺬﺍ ﻣﯿﺮﻩ ﺳﻠﻒ ﺩﺍﻧﺸﮕﺎﻩ .

ﻭﻟﯽ ﻣﺴﺘﻘﯿﻢ ﻣﯿﺮﻩ ﺳﺮ ﻣﯿﺰ ﺍﺳﺎﺗﯿﺪ ﻭ ﺭﻭﺑﻪ ﺭﻭﯼ ﺍﺳﺘﺎﺩ ﺩﺍﻧﺸﮕﺎﻩ ﻣﯿﺸﯿﻨﻪ ﻭﺷﺮﻭﻉ ﻣﯿﮑﻨﻪ ﺑﻪ ﻏﺬﺍ ﺧﻮﺭﺩﻥ .....   ادامه مطلب ...

شکر خدا که اهل جدل همزبان شدند



یعنی بنازم به این اقتدار






بازگشت ناظمی به جمع برو بچه های گل جهاد

ببخشید انقد دیر اومدم به این وبلاگ....................امیدوارم بتونم جبران کنم

داش مهدی خیلی دوست داریم..........یادش بخیر شب امتحان گواهی نامه رانندگیم امپی تیری پلیرت تا صبح روشن بود..............

اوضاع و احوال من

سلام به همگی

من همیشه به وبلاگ سر میزنم روی اکثر پست ها هم نظر میزارم اما مطلب خاصی ندارم که خودم پست بزارم.

حق با آقای درتومی هست ما قرار بود از اوضاع خودمون تو سالهای بعد از دانشگاه به هم خبر بدیم. چشم.

من روز نیمه شعبان امسال ( 3 تیر) عقد کردم. 

امید وارم زندگی همه سراسر خوشبختی و شادکامی باشه و هر کس هر جایی هست پیروز و موفق باشه.

( بلاگ اسکای چرا اینجوری شده خیلی حرص داد تا یه مطلب گذاشتم)

اخطار به پاکسازی

با سلام به همگی دوستان

امیدوارم همگی خوب باشین. دیگه وقتشه که از موضع قدرت وارد شد!

با توجه به نظر یکی از دوستان خیلی خوبمون و البته تذکرات بعضی از دوستان به صورت شفاهی در مورد تغییر نامهای عجیب و غریب اینجانب اعلام میکنم که تا تاریخ 5 مردادماه 92 در صورتی که دوستان نسبت به تغییر نام خود به اسم واقعی اقدام نکنند نسبت به حذف کاربری آنها اقدام خواهد شد. ضمنا این تاریخ تمدید نخواهد شد پس لطفا زودتر اقدام نمایید.

با تشکر مهدی صورتی 1392.5.1


البته متن نظر این دوست عزیز را هم در زیر نوشتم:

من مدتیه وبلاگ رو تحریم کردم...
دلیلشم همین تغییر اسامیه... اسامی مستعاری که نمیدونم از کی شروع شد به بد ریخت کردن یه وبلاگ گروهی!!!
اینجا یه وبلاگ گروهیه وبلاگ شخصی نیست که شما هر اسمی دوست داری بذاری فرقی نکنه...اینجا همه باید هم دیگرو بشناسن...من با اسم و فامیل دوستم رو میشناسم مگه زمین فوتباله یا بازی کامپیوتری یا عمو زنجیر باف!!! میخوایم بازی کنیم که میاید برا خودتون اسم مستعار انتخاب میکنید!!! از همین جا اعلام میکنم الارقم میل باطنیم اینجانب حسن مجیدی صادره از اراک تا زمانی که این اسامی (البته تعدادشون کمه) اصلاح نشن... بنده هیچ گونه فعالیتی در این وبلاگ نخواهم داشت...