عیدتون مبارک

به دلیل استقبال بی نظیر شما روزه داران عزیز, عید فطر به تعویق افتاده و ماه رمضان تا یک ماه دیگر تمدید گردید!


عید همگی مبارک باشه.

مار

داشتم فکر میکردم شبیه چه حیوونی هستم

دیدم لامصب بدجوری دارم میرسم به این حیوونه خوش خط و خار

بدون غرض و مرض شخصی جوابم به هر حرفی شده یه نیش

نشستم خودمو روانکاوی کردم دیدم این خصیصه از اول باهام بوده ولی چند سالیه داره کم کم به زیادت میرسه

دیروز سواره اتوبوس شدم یهویی کار پیش اومد چند متر جلوتر باید پیاده میشدم، به یارو گفتم خواهشن درو بزن پیاده شم، لج کرد گفت شما که این کارو بکنی از بقیه چه انتظاری میشه داشت، زبانه رفت بگه، شما هیچ غمت نباشه که هیچکی هیچ انتظاری از شما یکی نداره

مشکل اینجاست که خودم فکر میکنم دارم تیکه میندازم، ولی اونیکه میخوره گوشه کنایه برداشت میکنه

قبلنا یه آدم مریضی مثل خودم بود که کل صحبتمون با هم کل کل بود ولی هر دومون لذت میبردیم، نمیدونم چرا واسه بقیه صادق نیست

خلاصش دیگه خودمم زده شدم از این اخلاق، فکر میکردم حقی از کسی به گردنم نیست، ولی الان میبینم

میدونم زیاده خواهیه، ولی اگه تو این شبها خواستین کسیو ببخشین، یادتون به من هم باشه

خیلی این دعا رو دوست دارم

پروردگارا
آرامشی عطا بفرما تا بپذیرم آنچه را نمیتوانم تغییر دهم
و شهامتی که تغییر دهم آنچه را که میتوانم
و دانشی که تفاوت این دو را بدانم


تولدت مبارک!!!

 

داوود جون تولدت مبارک!!  

 

اون وسطی تویی که ذوق کرده!!

خدمت تمام شد!!

برو بسلامت!!!!!! شاید این زیبا ترین جمله ای بودکه تو این دوسال اخیر شنیدم،جمله ای که از دهن سربازی دراومد که مراحل پایانی تسویه خدمتم رو انجام میدادوبا این حرفش راحتم کرد از اینکه مطمئن شدم خدمت واقعا تموم شده.......! 17ماه و هفت روز خدمت تو کلانتری و یگان امداد.....!از قراول بگیر تا نگهبان پارکینگ و پاس پیاده تا راننده ماشین یگان امدادو گشت 110وگرفتن گواهینامه توسط دژبان و رد کردن هفت خان رستم برا پس گرفتن گواهینامه!! چه مصیبتا که نکشیدیم!!!خداییش خدمت تو کلانتریا تهران یچیز دیگست انگار هر روز داری فیلم پلیسی بازی میکنی،چه چیزا که ندیدیم....!از جمع کردن صدها نفر کارتن خواب تو پارکها کنار جوی اب گرفته تاتعقیب گریز دزدا وکیف قاپا وماشین دزدا که معمولا تهش فرار میکردن!به مواد فروشا که نمیشد گیر دادسازمانی داشتن برا خودشون اینجا بود که میشد فهمید نیرو انتظامی مترسگه!!!! از دزدای خونه ها گرفته که گاهی تا 700میلیون طلا و پول نقد از گاوصندوق طرف میبردن تاقتل و ادم کشی و تصادفای انچنانی،واقعا چخبر بود تهران......!!! ادمای رو دیدم که اونقد ماشین داشت که تازه دوروز بعد متوجه میشد یکی از ماشیناشو دزد برده و ادمایی که تمام زندگیشون یه مشت اشغال بدرد نخور تو یه کوله پشتی پاره پوره بودوشبا همونو میذاشت زیر سرش رو زمین میگرفت میخوابید.ادم پولدارایی که فقط خرج سگشون اندازه حقوق یه کارمند لیسانسه بود که با اون حقوق خرج یه خونواده رو میداد!ادمای به ظاهر فرهیخته ای که به سگشون بیشتر از عزیز ترین کسشون احترام میذاشتن ولی از اونور تو زندگی خونوادگیشون شکست خورده بودن!!! ادمایی که تنشونو به خاطر پول میفروختن و کسایی که دادن اون پول براشون ناچیز بود،کسای رو دیدم که شام و نهارشون رو از سطل اشغال دم خونه پولدارا پیدا میکردن،واقعا فرق انسان با انسان گاهی از انسان تا حیوان بیشتره!! گاهی تاسف میخوردم وقتی میدیدم یه عده کل زندگیشون رو جون میکنن تا فقط شکمسون رو سیر کنن بعد از اونور یه بچه 18ساله سوار ماشن چند صد میلیونی میشه از بیکاری خیابونا رو بالا پایین میکنه تازه حتی پلیسم نمیتونه بش گیر بده چرا، چون طرف کلفته!!! راست میگن قانون برا بدبخت بیچاره هاست!!! حسرت میخوردم وقتی میدیدم 17 ماه از بهترین دوران زندگیمو باید خدمت کنم ولی اقازاده هاو بچه مایه دارا اصن خدمت نمیانو بقول خودشون خدمت برا اونا نیست!!! چه میشه کرد هر چه بود این زندگی جریان داشت و دارد،خلاصه دنیایی بود کلانتری از تجربه ها از ندیده ها و شنیده ها،حداقل این واسه ما موند که خاطره های جالب زیاد برامون موند که بعداٌ برا بچمون تعریف کنیم...........!!!!

چ میشه کرد!!!!

سلام بچه ها

میبینم که وبلاگ پر شده از مینیمال و ماکزیمم نسبی و مطلق و از اینجور حرفا!!

یکی نیست بگه اخه بچه(خطاب ب رامین)سرتو بنداز پایین خدمتتو کن این حرفا چیه میزنی فردا ی انگی بت میچسبونن حفاظتو ک میشناسی!!

حالا اینا همش بهونه بود فقط خواستم بگم دوروز بیشتر از خدمتم نمونده راستش اونقد که فکرشو میکردم تموم شدن خدمت لذت نداره شاید بخاطر اینه که هر چی جلوتر میریم زندگی سخترو پیچیده تر میشه ولی بازم خیلی خوشحالم ک ی دوره سختش تموم داره میشه!!!

چ میشه کرد!!!!

یک قدم تا . . .

دیگه مریلا زارعی جدی جدی آخر شانسه ه ه ه ه ه . . . . 

(مربوط به پشت صحنه فیلم ضایعه خوابم میاد، عطاران)

زورکی شماره 2

شانس رو دارید، از روزی که موضوع اختصاصی دار شدم دیگه بدبیاری نمیارم که توش بنویسم! همش محض ضایع شدنمه ها، لعنت بهش