سلام بچه ها

انگار کل کل تموم شده ما اومدیم ها!

اهااااااای کجان  اونایی که فضای وبلاگو متشوش کرده بودن میخوایم باهاشون بحث سیاسی کنیم بعدم بکشیمشون!

شوخی کردم خوشخالم میبینم جو اروم شده اخه با اینترنت موبایل سر میزدم وبلاگ امکان گذاشتن پست نبود.

خوشحام میبینم اصفهان عروسیه ریاض ...سوزیه تبریک به بروبچ اصفهان و ایران.

تبریک

صعود غرور افرین دومین تیم ایرانی به مرحله نهایی لیگ باشگاههای اسیا را به همه دوستان گلم مخصوصا فوتبال دوستان تبریک میگم انشالله قهرمانیش...

چند تا عکس

سلام به تمامی عزیزان 

  

اینم چند تا عکس که امیدوارم نظرتون رو جلب کنه!!

  http://www.dostanfun.com/view.asp?id=50543562287101436 

  

http://www.dostanfun.com/view.asp?id=50541688121100022

آمدم ای شاه ، پناهم بده خط امانی ز گناهم بده

آمدم ای شاه ، پناهم بده خط امانی ز گناهم بده

ای حَرمَت ملجأ در ماندگان دور مران از در و ، راهم بده

ای گل بی خار گلستان عشق قرب مکانی چو گیاهم بده

لایق وصل تو که من نیستم اِذن به یک لحظه نگاهم بده

ای که حَریمت به مَثَل کهرباست شوق وسبک خیزی کاهم بده

تاکه ز عشق تو گدازم چو شمع گرمی جان سوز به آهم بده

لشگرشیطان به کمین من است بی کسم ای، شاه پناهم بده

از صف مژگان نگهی کن به من با نظری ، یار و سپاهم بده

در شب اول که به قبرم نهند نور بدان شام سیاهم بده

ای که عطا بخش همه عالمی جمله ی حاجات مرا هم بده

مشهدی کریمخانی
DoWnLoAd

سفر به شمال

سلام به همه دوستان. 

چند روزی بود که بی خبر به مسافرت رفته بودم.دوست داشتم که شما هم گوشه ای از این مناظر زیبا را ببینید و قدر کشور عزیزمان ایران را داشته باشید. 

می دونم ممکنه تعجب کنید. ولی این اولین سفر من به شمال بود. 

شاد باشید. 

ادامه مطلب ...

ایران!!!!!!!!! و اما لبنان!!!!!!!!!!

این تاپیک ماله سایت هجان دانلوده، وقتی دیدمش سه فاز پروندم.

حیف شد خانم وطن نژاد نیست، وگرنه یخورده از نظام طرف داری میکرد.


ادامه مطلب ...

نظر به اینکه یکی از دوستان فرمودند پست معمای انیشتین رو قبلا آقای پدریان گذاشتند من هم حدفش کردم عینه نظری رو که روی پست گذاشتند رو  می نویسم و جواب میدم 

 

کاش شما که دم از انتقاد سازنده میزنی، این پست رو که قبلا آقای پدریان گذاشته رو نمیگذاشتی
حداقل اونجوری امیدوار تر بودم.(مجید نعمتی) 

 

من الان هم دم از انتقاد سازنده می زنم اما شاید به دلیل کم سوادیم نمی تونم ربط این اشتباه رو با انتقاد سازنده بفهمم اگه کسی فهمید به منم بگه.  

 

این فقط یک اشتباه بود اولا"از اینکه اشتباهم رو بهم گوشزد کردید تشکر می کنم اما از اونجا که پست آقای پدریان 26تیر روی وبلاگ اومده و من اون موقع عضو وبلاگ نبودم و این پست رو هم نخوندم بنابراین این اشتباه از نظر خودم قابل بخششه و همین برام کافیه

 

jahad۹۹??!!!!WOoOoW

بازم سلام!!!! 

چون دوستان خیلی اسرار داشتند که خانوما فعالیتشون رو بیشتر کنند  این پست رو وسط انتقاداتون میزارم! البته رشته کلام از دستتون خازج نشه ها. . . 

 

حالا جدی:این عکس رو تو یه وبلاگ دیدم! یعنی واقعیت داره!؟جهاد = کمبریج!!= آکسفورد 

 

4 تریا تو هر طبقه!!!!!!!!!! 

وایتبرد الکترونیکی!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!حالا چی هست!!!  

کاش نوشته بود مدیر گروه الکترونیکش کیه!!!

ادامه مطلب ...

!!!

سلام به همگی  

میبینم که همگی شدیدا مشغولید و هیجان داره از وبلاگ میباره!‌ و واسه اینکه سکوته  حزب کمونیست خانوما رو در هم بشکنم وارد عمل شدم! 

بچه ها کارتون عالیه  وبلاک شده آخر تنوع و از یکنواختی در اومد!!!!!! و منم از طرف همون حزبی که گفتم و فقط و فقط در جهت افزایش تنوع وبلاگ چند کلمه حرف خالصانه با دوستای همکلاسی داشتم:

آقای قیصریه ها منم هم چنان سر حرف شما هستم!!!! چی بودن اون پست های آبگوشتی!! 

 

إ إ إ‌ آقای نعمطی چرا کوتاه اومدید!  به پصت های شما تحین کردند نمی خاید هیچی بگید؟! بیانیه ایی! جوابیه ای! چیزی! تحین از این بیشتر ممکن نیست!   

 

آقای مجیدی کار شما و آقای میرزایی عالیه همینجوری ادامه بدید! اینو بفروشید!‌ پشت اونو خالی کنید! عالیه

  

آخی خانم وطن نژاد حیف که شما خدا حافظی کردید و رفتید و مطمئنم که دیگه به وبلاگ سر نمیزنید وگرنه یه چند کلمه حرفم با شما داشتم ! حیف شد جدا 

  

آقای محمد پور شما هم موضع خودتونو مشخص کنید تا یه گفتمانم با شما داشته باشم! این جور که من از نظراتتون فهمیدم در جهت باد از دم با پست ها موافق بودید !  

 

آقا شمس و آقای قنواتی چرا بین پست های بچه ها پستهای بی ربط میزارید!؟ خب بچه ها از بحث دور میشند و احتمالش هست که یادشون بره داشتند کاملا متمدن با هم بحث میکردند! حالا هر چند ضعیف اما احتمالش هست به هر حال بعد اون موقع کی جواب گو میشه؟؟!!!!‌

 

آقایون و خانم های محترم ( احتمالا منظورم خودمم!!! آهان نه هر ۱۲۰۰ سال یه بار خانم زمانی و خانم حق شناسم هستند) که سکوت کردند! به سکوتتون ادامه ندید! هر کدوم یه بیانیه و انتقاد سازنده از نوع مهندسی بکنید عالی میشه!

 

 

و در آخر یه خواهش از مدیر محترم وبلاگ (قبلش تولدتون با تأخیر مبارک )  

لطفا از آپلود پست های صلح طلبانه ای که روند جریانات وبلاگ رو کند میکنه و  چند ساعتی منتقدین محترم رو تو سر در گمی میزاره و احتمالا چند نفر رو از ادامه ی این بحث هیجان انگیز منصرف می کنه و احتمالا تعدادی رو نادم و پشیمان میکنه جلو گیری کنید! ( آقای مهندس در تومی شک نکنید که منظورم پست شما نیست) آخه اگه همه چیز با صلح و صفا تموم بشه و همه از هم عذر خواهی کنند که نمیشه که. . . !  

 

دوستان شک نکنید که هدفم کاملا خیر خواهانست  

موفق باشید

بدرود

 

دلم گرفته

گریه نمی‌کنم، نه این‌که سنگم
گریه غرورم رو به هم می‌زنه
مرد برای هضم دلتنگیاش
گریه نمی‌کنه، قدم می‌زنه

گریه نمی‌کنم، نه این‌که خوبم
نه این‌که دردی نیست، نه این‌که شادم
یه اتفاق نصفه ـ نیمه‌ام که،
یهو میون زندگی افتادم

یه ماجرای تلخ ناگزیرم
یه کهکشونم، ولی بی‌ستاره
یک قهوه که هرچی شکر بریزی
بازم همون تلخی ناب رو داره

اگر یکی باشه مَنو بفهمه
براش غرورم رو به هم می‌زنم
گریه که سهله، زیر چتر شونه‌ش
تا آخر دنیا قدم می‌زنم


از این ترانه خاطره قشنگی دارم دوست داشتم شمام بخونیدش

 

سخنانی ازسر درد

دیرگاهی نیست که محیط وبلاگمان جولان گاه  سخنان دوستانی شده است که سخت عنان قلم را در دست گرفته اند و افکار پریشان خود را در آن وارد می کنند آنگونه که صبح پس ازرهایی از دست هفت پادشاه دست و رو نشسته به پشت میز خطابه پرتاب گشته و آنچه که در خواب دیده اند و آنچه دوست می داشتند ببینند را به رشته ی تحریر در می آورند که سخنان اخیر از آن دسته اند 


چگونه است شما که خود سنگ فتنه را بر منجنیق فلک گزارده اید حال از فتنه گران سخن می گویید 


چگونه است وطن نژادی که زیر گیوتین سخنان شما رفتن را بر ماندن ترجیح داد اکنون اسطوره ی مبارزه ، استقامت وپرچم دار مبارزه با استثمار افکار شده و سزاوار آن گشته که به همراه عده ای از مهندسین جمع شویم ،در مقابل جهاد خبردار بایستیم و وطن نژاد ،هیپ هیپ ،هورا. 


پر واضح است که روی سخنم با شماست میر حسن قیصری ،براستی بیرق سخن تا این اندازه روی دوشتان سنگینی می کرد که بیش از چند روز زیر آن دوام نیاورده و این گونه به تناقض گویی افتاده اید.کاش اگر تیزی قلمتان دل دوستانی را مجروح ساخته بود ،عذر خواهی از تیزی سخن بر آن ضماد می کردید نه آنکه به سبک کسانی مانند دکتر عطریان فر سخنان خود را زیر پوتین مصلحت لگدمال می ساختید .  


اکنون که دوم سخن شما را خوانده ام از اینکه ازاول سخنان شما طرفداری هرچند بی غرض کرده ام احساس شرم می کنم که تکیه بر کوه کاه کرده ام. 


لطفی نمایید اگر زین پس به قصد نقد به پشت میز خطابه پرواز کردید به عقوبت نقد خود بیاندیشید تا سودبخشی ونیرومندی نقدتان افزون تر شود واز خطاهای محتمل پیراسته گردد. 


                                                                                                 واسلام
                                                 بیستم مهرماه سال هزار وسیصد وهشتاد ونه خورشیدی

اطلاعیه جامعه مهندسین حوزه عملیه جهاد

با توجه به حاشیه ساز شدن بیانیه ها  این بیانیه را بدون در نظر گرفتن نام نویسنده بخوانید 

در واقع دوست نداشتم بیانیه من باعث دلسردی بشه ، این بیانیه هم برای دلگرمی دوستان 

کی به کیه 


با سلام و عرض تهیت به ساحت مقدس صورت العملا ، صورتی کبیر و آرزو سلامتی و سعادت برای

 مقام شامخ نعمتی

در ابتدا تولدین برادرین محترمین را تبریک عرض می نماییم 

متاسفانه دیده شد که برخی از خود فروختگان و بازیخوردگان دسیسه های شوم و ددمنشانه ی استکبار، برخواستند و در سدد بر آمدند تا با تضعیف روحیه ی ارسال پست و کامنت گذاری، وبلاگ جهادیان را به سراشیبی سقوط بکشانند.

در این راه متاسفانه ما بسیاری از سرمایه ها و اندوخته های خود را از دست دادیم ولی با روشن دلی و ذکاوت بی نظیر برادران و خواهران همیشه در صحنه. این فتنه بار دیگر به فراموشی سپرده شد.

سال ها تلاش و مبارزه ی صورتی فقید و نعمتی دلیر و وطن نژاد سلحشور نادیده گرفته شد و فرصت به دست فرصت طلبان افتاد. و اگر نبود بیدار دلی جهادگران مبارز، امروز راه آنان پامال هوای نفس و امیال بی ارزش فرومایگانی چون سران فتنه شده بود.

این نهاد مستقل به طور اعم و اخص ، هر گونه تلاش در جهت انتقاد از عزیزان دلسوخته را محکوم کرده و مسرانه از بانوی کریمی که از نژاد وطنمان ایران است تقاضا دارد تا در راه اعتلای آرمان های صورتی بزرگ و در راه پیاده سازی ارزش های این وبلاگ. امثال نعمتی را تنها نگذارد.

دست های پشت پرده ای که قصد داشتند با برون راندن نیروهای انفعالی ، صحنه را برای حضور دست نشاندگان خود آماده کنند. امروز در سوگ دسیسه های خود به ماتم نشسته اند.

وطن نژاد، استوره  مبارزه ، استقامت ، ندای آزادی و آزادگی ، پرچم مبارزه با اسثمار افکار و انحصار اپسات (جمع پست) بود. امروز در غم از دست دادن چنین شریک بی نشانی هستیم که حتی تا آخرین لحظه ، در فراموشی ماند و هیچ گاه هویت خویش را آشکار نکرد.

با آن که امید است این مبارز و این مپاست (پست فرستنده) دو باره در جمع جهادیان 87 ظاهر شود . برخود لازم می دانیم تا از درگاه عنایات خصیصه ی صورتی تقاضا کنیم تا از خروج این عضو  تلاشگر ، مجاهد و مبارز جلوگیری کند.

واسلام علی من اتبع الجهاد 

لطفا جو سازی نکنید!

با سلام خدمت دوستان !

از این قرار من این مطلب رو نوشتم  که همه ی دوستان تذکرات جالبی گذاشتن منم گفتم که از کاروان عقب نمونم و واسه خودم  بیانیه ای داده باشم که لطفا جو سازی نکنید. همچنین حاشیه پراکنی نکنید چون  همین حاشیه ی حاشیه سازان (ذوب آهن و سپاهان) باعث شده که استقلال و پرسپولیس به این روز بیفتند.

در ابتدا من به عنوان یک برادر کوچکتر(18/2/67) از آقایان درتومی , میرزایی, مجیدی , صورتی ,  نعمتی و رحیمی تشکر می کنم که مطالب جالب و گوشزدهای تپلی در جهت بهبود و ارتقا عملکردمان  در وبلاگ دادند.

دوستان وبلاگ در صلح و آرامش به سر می برد و هیچ مشکلی و جبهه گیری هم نیست اگر هم انتقادی  بوده از روی دوستی فقط یه ذره تند بوده وگرنه رفاقت های ما هرروز محکم تر میشه ( مثل روابط  سیاسی ایران و ونزوئلا , سنگال , سومالی و برکینافاسو)  و امیدوارم خداحافظی خانم وطن نژاد هم به  پایان بگیره و این دوست ناشناس ما برگردند.

فقط  چندتا خواهش از دوستان داشتم

۱. اگر می خواهید انتقادی کنید لطفا به طور خصوصی (TEL,SMS,EMAIL ) باشه

۲. لطفا اگر مطلبی تکراربود از کنارش ساده بگذرید چون ممکنه که مطالب تکراری واسه خیلی از  دوستان جدید باشه مثل خودم چون اصلا تا حالا هیچ مطلبی واسم تکراری نبوده (قربون همتون)

۳. در کنار خاطره ها می تونیم از مطالب عمومی هم استفاده کنیم چون واقعا مطالب UPLOAD   دوستان واسه من خیلی جالب بود  مثل بخش طنز یا سوتی ها که باعث ایجاد یک لیخند یا خنده یا قهقه  یا  ریسه و یا ..... می شه که خود همین باعث شادمانی و ثواب می شه !

۴. دیگه خواهشی ندارم .

من همین جا از طرف ورودی 87 الکترونیک  به خانم وطن نژاد می خواهم بگم اگر دوستان انتقادی  کردند فقط از روی دوستی وصمیمیت بوده و هیچ کدورتی وجود نداره و نخواهد داشت چون ورودی 87  الکترونیک   همشون با حال اند. مطمئن باشید

و همچنین از طرف نهاد ریاست جمهوری ,سازمان ملل , گروه مافیا کشور ایتالیا , فدراسیون فوتبال  ایران ,گروه القاعده وسازمان تجارت جهانی (WTO) خواهش دارم که ایشان برگردند و ثابت کنند که  هیچ کدورتی وجود نداره !

راستی تولد مهدی جوووووووووون و حسن جوووووووون رو تبریک می گم. انشاالله عروسیشون.مخلص همه بچه های الکترونیک نیستم به جز ورودی 87 جهاد دانشگاهی !

تولدت مبارک

سلام مهدی جون.

از اونجایی که کیک تولد به خوردمون نمیدی، پس کادوهاتم باید اینجوری باشه!

این خاطره رو واسط گذاشتم، فقط نری واسه خلق تعریف کنی به ریشمون بخندنا

راستی یه چیزی، خانوم یزدانی .......... من ......... ولی توی ......، ..........


ادامه مطلب ...