بچه ها متشکریم!!!

احسنت به این غیرت، بالاخره بعد از 21 ماه بازم این وبلاگ تعداد پست هاش دو رقمی شد  داشیم کم کم به دو سه تا پست تو هر ماه عادت می کردیم ولی.. روح آریایی شما نذاشت

جای بسی سپاس و قدردانی داره، خوبه ما هم مثل صدا سیما که خودش سریال میسازه و بعد خودش از عوامل ساخت سریال قدردانی میکنه ما هم یه جشن مثلا با نام "حماسه آفرینان دو رقمی" برگزار کنیم

یکمی از این موضوع ذوق مرگ بشین همه... خوووووب بسه دیگه، بگذریم ،چه خبر از نتایج ارشد، کیا مجاز شدن، کیا نشدن؟ خودمم بگم اصلا شرکت نکردم

بس که زندگی نکردیم             

                       وحشت از مردن نداریم

اومدم یه مطلب بزارم

از بس اومدن تو اتاق و رو مخم راه رفتن دیونم کردن

چه زندگیه

وایسا دنیا من می خوام پیاده شم .....

امروز خسته کوفته از سر کار اومدم خونه ...


تولد تولد تولدت مبارک 


 با  کیک و شمع های روشن جلوم ظاهر شدن . راستش رو بخواید کلی خوشحال شدم

ولی یه دفعه دیدم شمع روی کیک عدد 25 و نشون می ده

 

بیست و پنج سال یعنی ربع قرن ، یعنی یه عمر ....



                                                                 وایسا دنیا من می خوام پیاده شم .....


پول چیز مهمیه!!

سلام

خوب راستش من که به این نتیجه رسیدم که کار کردن واسه این شرکت های الکترونیکی فقط بیگاری کردنه تا چند ماه پیش فکر میکردم اگر واسه یه شرکت خوب کار کنم پولشم خوبه ولی الان بعد از 3ماه کار کردن واسه یه شرکت واقعا بزرگ ومعروف فهمیدم اینا چه کوچیک باشن چه بزرگ پول بده نیستن.نظر شما چیه واقعا راه پول دار شدن چیه؟؟؟ شما چقدر درامد دارین؟؟ همش دوست داشتم طراحی صنعتی و تخصصی بکنم ولی حالا که موقعیتش پیش امده چون درامدی نداره مجبورم ولش کنم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

دل نوشــــــــــــــــــــتـه

دیگه وقتشه یکی بیاد یه شعر تازه تر بگه...!!

برو سواری بیاموز

به شیطان گفتم: «لعنت بر شیطان»! لبخند زد. پرسیدم: «چرا می خندی؟» پاسخ داد:«از حماقت تو خنده ام می گیرد» پرسیدم: «مگر چه کرده ام؟» گفت: «مرا لعنت می کنی در حالی که هیچ بدی در حق تو نکرده ام» با تعجب پرسیدم: «پس چرا زمین می خورم؟!» جواب داد: «نفس تو مانند اسبی است که آن را رام نکرده ای. نفس تو هنوز وحشی است؛ تو را زمین می زند.» پرسیدم: «پس تو چه کاره ای؟» پاسخ داد: «هر وقت سواری آموختی، برای رم دادن اسب تو خواهم آمد؛ فعلاً برو سواری بیاموز

انصراف

فردی تصمیم گرفت خانه ی کوچکی بخرد، پولش را نداشت منصرف شد. تصمیم گرفت یک اتوموبیل بخرد، پولش را نداشت منصرف شد. تصمیم گرفت یک مسافرت برود، پولش را نداشت منصرف شد.... تصمیم گرفت به سر و وضعش برسد، پولش را نداشت منصرف شد. تصمیم گرفت خوب باشد، دیگر عادتش شده بود، دست در جیب خالیش کرد و منصرف شد.

خدا همه رو شفا بده!!!

سلام

پستهای رامین عجیب منو یاد این نرم افزارا میندازه که با اومدن نسخه ی جدیدشون از کارمی افتن

حالا شده حکایت پستهای رامین که باید تهش اضافه کنه مدت اعتبار این پست تا نوشتن پست بعدیه و سپس خودم حذفش می کنم

آخه بچه جان مگه م.. داری که پستاتو حذف میکنی، اگه نگران فک و فامیلی بیا بنام من این پستا رو بنویس

آخه من چقدر فداکاری از خودم نشون بدم

سلام

سلام .

ببخشید آقای درتومی که دیر اومدم.نمیدونم کسی منو یادش هست ؟ خوب احتمالا اگه منو یادتون نیست فدک رو می شناسین من اونجا کار می کنم فکر کنم الان دگه همه شناختنم

بگذریم ... ازتون ممنونم آقای درتومی بخاطر زحمتی که کشیدین.در ضمن 67 یکمی اغراق حال چرا 67؟؟؟؟؟