واسه مرد خونه‌نشینی بده

بشین خونه رو آب و جارو نکن

بذار زخم پهلوت بهتر بشه
خودم از پس غربتم بر میام
نمیخوام چشات واسه من تر بشه

اگه درد داری می‌دونم عزیز!
با این دردا باید مدارا کنی
در خونه‌مونو عوض می‌کنم
به‌شرطی نیایی درو واکنی

نمی‌تونم از کوچمون رد بشم
چی‌کار کرده این کوچه با روح من
یه عمره ازت شرمسارم عزیز
منو بسته‌بودن تو رو می‌زدن

نگاهت رو این روزا از من نگیر
تو عطر ِنجیب ِبهشتی برام
خودت داری می‌ری ولی پشت در
دو خط یادگاری نوشتی برام

نوشتی شبا تشنه می‌شه حسین
همین غصه داره تو رو می‌کشه
نوشتی ظریفه، شبیه گله
حواست بهش باشه پرپر نشه

واسه مرد خونه‌نشینی بده
دعا کن واسه تلخی لحظه‌هام
دعاکن بتونم تحمل کنم
دعاکن نمونم دعاکن بیام
                                                                        

                                           ترانه‌ای از حامد عسکری


مناسبت نداره ولی بدلم نشست اگه دلتون شکست التماس دعا

نظرات 2 + ارسال نظر
حسن مجیدی 1391/09/12 ساعت 10:59 ب.ظ

محتاجیم به دعا...

[ بدون نام ] 1391/10/08 ساعت 03:09 ب.ظ

قرار بود یه شیرینی واسه پایان نامت به ما بدین که از زیرش در رفتین. یادمون نرفته هااااااااااااااااااا

سلام یادش بخیر
حداقل یه آدرس میدادید تا شیرینی رو بفرستم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد