چرا؟؟

سلام به همگی. خوبین؟ چه خبرا؟ (ببینین اینا علامت سوال دارن پس نظر بزارین و جواب بدین!)

به نظرتون چرا رامین "مینیمال های من" رو حذف کرده از تو وبلاگ؟ نه واقعا چرااا؟؟؟؟!!!!

نظرات 6 + ارسال نظر
قنواتی 1391/08/15 ساعت 07:38 ب.ظ

سلام ...
وا .... چه جسارتی!!!
چطور به خودش اجازه داد ؟؟؟؟
من کلا محکوم می کنم ، پس آزادی بیان چی میشه ؟؟؟

محمد حسن قیصری 1391/08/15 ساعت 08:37 ب.ظ

نمیدونم واقعا سوال خوبیه
شاید رامین براش مشکلی پیش اومده
شاید خسته شده
شاید ناراحت از دستمون

ولی از اونجا که من با نوشته های رامین زندگی میکنم
مجموعه کامل مینی مال های رامین رو دارم
کسی خواست با رعایت حق کپی رایت! میفروشم
یعنی حق کپی رایتشم میگیرم

داود 1391/08/17 ساعت 12:06 ق.ظ

سلام
مهدی جون اصلا نگران نباش ، ازش می پرسم و براتون میگم
خوب به سلامتی این نگرانی هم تموم شد، از رفقا اگه کسی گرفت و گیری داره یه خبری به من بده.
من عجیب حس کمک به دیگرانم گل کرده

حسن مجیدی 1391/08/17 ساعت 10:49 ب.ظ

چرا مدیر؟؟؟؟؟
چرا رامین؟؟؟

نمیدونم واقعا چرا؟؟؟ حتی ماکسیمالهاش رو هم پاک کرده!!!!

امیرگودرزی 1391/09/05 ساعت 01:41 ق.ظ

حتما این خودش یجور مینیماله!!!

فخری سجادی 1391/10/14 ساعت 09:45 ق.ظ

واقعا چرا؟؟؟؟
شاید برداشتن ببینن کسی اصلا میفهمه ;-)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد