شماره یک

این دیگه آخر شانسه ها!

داشتم تو خیابون میرفتم تو ترافیک دم غروب، چشمم افتاد به آمپر بنزین که از منتها الیه سمت چپ داشت می افتاد کف ماشین!!!!!! چراغ بنزینم انگار کلی وقت روشن بوده و من . . .  بماند، با بیچارگی رسوندمش به نزدیکترین پمپ بنزین، فکر میکنید چی دیدم؟! داشتن پمپ بنزین رو خراب میکردند!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


اینم از اولین پست موضوع انحصار خودم البته اولین 5 شنبه بود این داغترین بود



نظرات 3 + ارسال نظر
حسن مجیدى 1391/04/25 ساعت 11:55 ب.ظ

مى خواستى بکى ماشین دارین؟؟؟؟

آفرین، خیلی تیزیدا !!!! همش تو این فکر بودم آیا کسی متوجه منظورم میشه یا نه! حالا که ریا شد دیگه، یه لامبورگینی زردم هست.

بی زحمت از این به بعد به دلیل گیرندگی بالاتون، بعد از هر پست من، شما منظورم رو برای دوستان شرح بدید. بشه شادیاتون جبران کنم

داود 1391/04/30 ساعت 01:23 ب.ظ

4 تا مثله شما پیدا میشن کمر صنعت این مملکتومیشکنن.
مگه پراید خودمون چی از لامبورگینی کم داره که شما میرید این آهن قراضه های خارجی رو می خرید.
من اسم شما رو واسه شخصیت زشت هفته پیشنهاد میدم.
درود بر صنعت ملی!!
(ستاد حمایت از تولیدملی ، حمایت از کار و سرمایه ایرانی)

علی زال 1391/05/02 ساعت 06:49 ب.ظ

سلام
بسیار جالب بود اما از شما با این همه دقت بعیده آمپر رو نبینید .
خواستید سوژه شماره 1 بسازید.

ایول کدوم همه دقت؟!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد