کشتار دسته جمعی

امروز صبح یه چایی واسه خودم ریختم، یه بسته بیسکوییتم برداشتم که خیلی شیک، مثل آدمای باکلاس چای و بیسکوییت بخورم، بیسکوییت رو گذاشتم جلوم، با آب و تاب بازش کردم(همچنان فیگور باکلاسیو حفظ کردما)، اولیش رو برداشتم آوردم طرف دهنم!!! یهو دیدم یه جفت چشم معصوم زل زده تو چشمام!!!(منو نخور، منو نخور) چند بار چشمام رو بهم زدم دیدم اووووووووووووووو کلی چشم معصوم دیگه هم هست! یه خورده دیگه دقت کردم! کلی دست و پا و سر و کله ی قطع شده ی مورچه رو بیسکوییتم بود!!!! لعنت به این شانس! نمی دونستم به حال معده ی منتظر و قیافه وا رفته ی خودم گریه کنم یا کشتار دسته جمعی مورچه هااااااااااااااااااااااااااااا


پیشنهاد میدم تو موضوع بندی ها یه عنوان بدبیاری های فخری هم اضافه کنیم! آمارش خیلی میره بالااااااااااااااااا ، پایه ثابتشم اینه که هی من میام اینجا یه ساعت مطلب مینویسم بعد یادم میره کپی ازش بگیرم، نمیدونم چرا بلاگ اسکای بام لج شده تا انتشار میزنم متن میپره!!!!!!!!! مثل این سری!!! تا حالا چند بار کلا بیخیال شدم

نظرات 3 + ارسال نظر
رامین 1391/04/19 ساعت 08:51 ب.ظ

احتمالا بیسکویتش های بای نبوده!!!!!!!!!!!

[ بدون نام ] 1391/04/20 ساعت 03:00 ب.ظ

با سلام
به پیشنهادتون جامع عمل پوشانده شد!....

نه ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه . . .! آخه چرااااااااااااااااااااااااا؟
همه پیشنهادا اینجوری زود عملی میشه؟؟؟؟؟؟؟؟
میشه واسه بهبود وبلاگ برای هر کدوم از اعضا یا حداقل واسه من یک corvet آبی نفتی بخرید؟

میشه واسه بهبود وبلاگ به حساب هر کدوم از اعضا 1000000000000000000000000000 تومن واریز کنید؟

میشه واسه بهبود سایت هفته ای یک سفر خارج از کشور اعضا رو ببرید؟؟

بابا اصلا میشه بازدید ها و پست ها رو بیشتر کنید؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!

مجید نعمتی 1391/04/20 ساعت 07:28 ب.ظ

فک کردم بعد اینکه چایی رو خوردین فهمیدین تو لیوان آقای راننده چایی رو ریخته بودین

نه ه ه ه ه ه ه ه ه ه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد