یاد اون روزا بخیر...

سرم پایینه ، اینقدر پایین که گردنم داره زق...زق... میکنه. پیشونیم خیسه ، اینقدر خیس که قطره های عرق داره از روی بینیم میچکه روی زمین. چشم هام رو روی هم بستم که چشمم توی چشم کسی نیفته... من شرمنده ام...

الان 34 روز از آخرین روزی که برای این نظام مقدس در لباس مقدس خدمت میکردم میگذره. 34 روزه که دیگه صبح ها به نیت زیر پرچم از خواب بیدار نمیشم. 34 روزه که پا توی پوتین نکردم. 34روزه که به کسی احترام نظامی نذاشتم. الان 34 روزه که ولم... 34 روزه که خدمتم تموم شده...ولی...

ولی مدت زیادی هست که هیچ اثری از من و خیلی از دوستان دیگه توی وبلاگ نیست. بقیه دوستان حتما میدونن چند وقته خبری ازشون نیست. ولی من سعی کردم یادم نیاد آخرین پستی که توی وبلاگ گذاشتم کی بود ویا چی بوده! پیگیرش نشدم اینجوری کمتر آبروریزیه وجدانم هم راحت تره.

داره یه چیزایی یادم میاد... داره یادم میاد توی جشن فارغ التحصیلی مهدی صورتی یه برگه های کوچیکی رو بین بچه ها پخش می کرد. برگه هایی که اسم وبلاگ روش نوشته شده بود. چند روزی گذشت که عضو وبلاگ شدیم... چند روزی گذشت که اولین مطلبمون رو روی وبلاگ گذاشتیم... چند روزی گذشت تا تعداد اعضا زیاد شد... وبلاگ شلوغ شد... داغ شد... فلان استاد نمره زده... فلان استاد پروژه میده... فلانی دفاعیه داره... فلانی داره میره سربازی... فلانی دایی شده... خاله شده... عمو شده... عمه شده... فلانی عزیزی رو از دست داده...و...

هرجوری بود همه از حال و روز هم خبر داشتیم. هر اتفاقی برای هرکدوم از بچه ها میفتاد ، همین وبلاگ بود که همه رو باخبر میکرد... دوست بودیم و این خیلی خوب بود... خوب بود... بود... ولی الان...............من شرمنده ام..............

یاد اون روزا بخیر...................

نظرات 6 + ارسال نظر
فخری سجادی 1391/03/18 ساعت 10:17 ق.ظ


سلام! واسه تلافی روزایی که نبودید پیشنهاد میکنم از حالا تا 34 روزه دیگه روزی 34 بار 34 تا پست بزارید

چی شده مگه؟؟؟
یعنی 39304 تا پست بذارم؟؟؟
دوباره میرم خدمت راحت تره!!!!

احسان میرزایی 1391/03/18 ساعت 11:17 ق.ظ

سلام
نه یورزم یادم رفت نه پسوردم نه سر نزدنم به وبلاگ بیشتر از یه هفته طول می کشید اما وقتی کسی نباشه که بخونتت دل دماغی واسه نوشتن نداری
34 روزه که رها شدی منم 18 روزه که الاف شدم خیلی حال میده هیچی مثل بیکاری نیست فقط حیف که یه کمی درآمدش کمه یه کمی هم دست توش زیاد شده

منم هیچی رو یادم نرفته مال ضریب هوشیه میگن!!!
مبارک باشه. آره خیلی حال میده فعلا به مدت نامعلومی فقط میخوام بگردم و خوش بگذرونم.

داود 1391/03/19 ساعت 01:59 ق.ظ

سلام رفیق خدمت رفته...
بابا بی خیال اوضاع این قدر ها هم که میگی افتضاح نیست!!!
چیه؟ جنبه ی اعتراض داشته باش

هنوز برو بچ به وبلاگ میسرند( یعنی سر میزنند )
هنوز برو بچ همدیگه رو یادمونه!!
هنوز برو بچ اگه بهشون زنگ بزنی و خودتو معرفی کنی اسمتو یادشون میاد!
هنوز ..... ( اینا فحش نیستا !!! همون و غیره است)

چرا اینقدر نا شکری؟
حالا حالا مونده تا رفقا همدیگه رو یادشون بره

""" ستاد روحیه دهی به رفقای با مرام """

سلام داود...
اوضاع بیداده!!!
هنوز.....
شکر....

مجید نعمتی 1391/03/20 ساعت 07:53 ب.ظ

به به، چه پسری
آزادیت مبارک هم قطار

چاکریم آقا مجید گل. ممنون...

امیرگودرزی 1391/03/28 ساعت 12:22 ب.ظ

سلام
چته اینقد شلوغش کردی حالا حتما باید میگفتی ۳۴ روزه خدمتت تموم شده؟که چی منم ۳۴ روز دیگه دارم باید فریاد بزنم؟؟؟
جنبه هم خوب چیزیه!!!

دوس داشتی یه دست نداشتی به جاش الان جای من بودی خدمتت تموم شده بود.

سلام اقای محترم.منم دانشجوی خرم ابادم و ۴ روزه ازاد شدم کاملن حس غریبتو درک میکنم ولی:«این نیز بگذرد»
به وب ما هم سر بزنید خوشحال میشم.به نوشته های گروه فیزیک نظر بدین

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد