حاضر

دوباره سلام

واسه افتتاحیه خودم حضور پر شور خودم رو اعلام میکنم

جاییکه کار میکنم یه آقای محترمی هم کار میکنند که ظهرا ناهار رو میچینند! ایشون اونقدر با سلیقند که تصمیم گرفتم یه دور کلاس پیششون برم! هرچند بعید میدونم زیاد نتیجه بگیرم!

یه نمونش طرح هاییه که با دسمال کاغذی میزنند، چندتاشو میزارم خودتون قضاوت کنید، فقط اینم در نظر بگیرید که این طرح ها رو یه آقای میان سال زده:























نظرات 6 + ارسال نظر
رامین 1391/03/17 ساعت 04:02 ب.ظ

آخ... آخ..خانم سجادی شما دیگه چرا...میگن شغل کاذب زیاد شده اکثر تحصیل کرده ها یا بیکارند یا راننده تاکسی شدند... یا یه شغل غیر مرتبط با رشته تحصیلیشون دارن.. هی.... اما اصلا فکر نمیکردم شما هم به این روز بیوفتین..
تو رستوران کار میکنین؟؟؟

به روم نیارید تورو خدا! کار آدم رو میسازه حالا چه فرقی میکنه!
بعضی وقتا ظهرا خودمم به همین فکر میکنم! که کجا کار میکنم
تازه این یه چشمشه بچه های خوبی باشید، عکس گلها که دور و بر محیط مچینند رو هم میزارم! اون موقع به این نتیجه میرسید که شیفتی هم گلخونه کار میکنم هم رستوران

حسن مجیدی 1391/03/18 ساعت 08:31 ق.ظ

قشنگه!!!!
مرحله ی بعد از این آقاهه رو من توپ بلدم...

مرحله بعدش ظرف شستن و سفره جمع کردنه ها! فکر کردید آدم با شکم گرسنه عکس میگیره!!!!!!!!

احسان میرزایی 1391/03/19 ساعت 10:01 ب.ظ

سلام
اولا" خدا رو شکر بالاخره این برهوت میخاد آباد بشه البته اگه بشه
دوما"من هرچقدر فکر کردم نتونستم فلسفه ی این ادامه ی مطبی رو که آخر پستتون گذاشتیت بفهمم توی ادامه مطلب که خبری نیست سرکاریم؟
سوما" هممون خوش اومدیم

سلام
اولا، آره اگه خدا بخواد قراره دست به دست هم بدیم به مهر وبلاگ خویش را کنیم آباد
دوما، به روم نیارید سوتیه دیگه واسه هر کسی ممکنه پیش بیاد
سوما، چرا پست نمیزارید؟؟؟ به دور و بریاتونم خبر بدید به وبلاگ سر بزنند.

محمد حسن قیصریه ها 1391/03/21 ساعت 07:14 ب.ظ

زیبا بود
اما یه سوال؟
شما با دستتون غذا میخورید؟

آخه تو نظرات گفتید بعد از غذا عکس گرفتید ولی قاشوقا هنوز سر جاشونه

خب حالا همین کارا رو میکنید نمیزارند باشید دیگه!!!!!!!!!!!!!!!!

سجاد حبیبی راد 1391/03/22 ساعت 01:11 ق.ظ

به به

امیرگودرزی 1391/03/28 ساعت 12:27 ب.ظ

سلام
قاشق و دستمالا رو بیخیال برو خداروشکر کن سر کاری ما که فعلا فکر کاریم قاشق چنگلاشم خودمون میاریم کارش باشه!!!!!!!!!

سلام
از یه دید که نگاه کنید هممون سر کاریما ...........
امید که همگی تو جایگاه شایسته ی خودشون مشغول به کار بشن

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد