سال نو مبارک!!!

سلام به تمامی دوستان

دیدم تو وبلاگ خبری از عید و سال نو نیست گفتم چراغ اول خودم روشن کنم.



****** سال 1391 بر همگی مبارک*****


انشاا... امسال هم شاهد موفقیت دوستان باشیم.


نظرات 3 + ارسال نظر
رضا 1391/01/13 ساعت 12:07 ق.ظ

سلام
به قول شیرازی ها من اگر برخیزم تو اگر برخیزی چه کسی بنشیند!
سال نو همگی مبارک!

رضا 1391/01/28 ساعت 09:27 ب.ظ

حرفهایی هست برای نگفتن.و ارزش عمیق هر کسی به اندازه حرفهایی است که برای نگفتن دارد!

باور کن من 100% متوجه ارتباط این نظر با این پست شدم!

رضا 1391/02/10 ساعت 06:14 ب.ظ

گاهی اولین اشتباه == با آخرین اشتباه!
باشه رفیق ما رفتیم.اما این رسمش نبود.
هیچ جای دنیا این رسمش نبود!!!
اصلا مگه دنیا رسمی هم داره!
مگه آدما رسم جوونمردیو یادشونه؟
میشه بدون تیکه هم زندگی کرد،امتحان کن.
میشه مردونه وایساد و گفت : اشتباه کردم.ببخشید.از "غرور" چیزی کم نمیشه.میشه خیلی ساده و با احترام گفت : "خدا حافظ".
میشه آدمارو " آدم" فرض کرد.میشه راحت گفت:ازت دلخورم ؛
میشه به اندازه شخصیت هر کس بهش احترام گذاشت.
میشه احتمال داد که بعضی آدما ظرفیت دارن.
اصلا من بد،شمایی که ادعای خوبی میکنی چرا!(میکنی، نگو نه.)
میشه نقاب هارو برداشت.
میشه آدمارو دید و باور کرد.
میشه واسه چند دقیقه از نگاه دیگری نگاه کرد.اونوقت میشد عمق نگاه و احساس آدمارو فهمید.
میشه این نظر رو نشنیده گرفت.
میگن آدما اختیار دارن!!!
به قول خسرو_شکیبایی_:هنگامی که کسی آگاهانه تو را نمی فهمد خودت را برای توجیه خسته نکن . . .
آنتوآن یادش رفت بگه وقتی شازده کوچولو به سیارش برگشت دید که گلش دیگه اون گل همیشگی نیست...و با خودش گفت: کاش بر نمیگشتم...
کاش لااقل اینجوری بود!
کاش چوپان دروغگو رو کسی میفهمید! تا همه ی دارو ندارشو گرگ نبرده...تا دیر نشده.
کاش یکی از 5 نفری که تو بهشت (موری) ملاقات میکنیم اونی باشه که بگه : چطور اینقدر ساده ... توهین کرد."گاهی سکوت بدترین حرفه!!!"
کاش دنیای دیگه ای باشه.
حیف که همه دنبال واقعیتند و هیچکس به حقیقت فکر نمیکنه.
خداوندا ! سپاس مرا بر آنچه به من نداده ای ، از سپاس من بر آنچه به من عطا کرده ای افزون تر نما.
می دونی بعضی رفتن ها دل میخواد...مخصوصا وقتی همه پل هارو شکسته باشی. رو آخرین پله وایساده باشیو...
شیخ رجبعلی خیاط میگه : تا ذره ای از محبت غیر خدا در دل باشد ؛محال است تا انسان به چیزی از اسرار الهی دست یابد.
واقعا شرمنده میشم که هنوز...نه این دنیارو دارم نه خدارو.
پس این پلم میشکونم ؛ با چشمای باز ...
دلا بر جهان دل منه زینهار / که کس بر سر پل نگیرد قرار!
به امید اینکه دیگه "هیچکس" اشتباه نکنه.
کاش میشد دیگه هیچکی کاش نگه.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد