جناب سروان نعمتی

سلام.

بالاخره بعد از 62 روز، بنده از زندان اوین (معروف به هتل هاوایی) رهایی یافتم.

آموزشی، پر.2 ماه از زندگی من هم پر.

مشهد شهر خوبیه با مردمانی نه چندان خوب، البته میگن فقط مشهدی های اطراف حرم آدم های خوبی نیستن، ولی به نظر من هیچ کدوم خوب نبودن.

بنده هم برگ تقسیم رو گرفتم، اونم چه برگ تقسیمی.

بیرجند.

دیگه حرفی واسه گفتن ندارم.

اینم عکس جناب سروان.


نظرات 4 + ارسال نظر
امیرگودرزی 1390/08/04 ساعت 12:15 ق.ظ

سلام جناب اشخور برق درجه هات چشم ادمو میزنه!!
مگه ستوان ۲شدی؟؟؟؟؟؟؟؟؟
در ضمن خواستی جواب بدی یادت باشه داری با یه پایه بالا حرف میزنی!!!

سلاااااااااااااااااااااام

دل بچرو نشکن، اگه چند ماه زودتر رفته بودم که ستوان دو میشدم، حالا هم ستوان دو با ستوان سه فرقی نداره که
اینطرف واسط یه 8 پا زدم، پایه بالااااااااااااااااااااااا

داود 1390/08/04 ساعت 03:18 ب.ظ

مخلص جناب سروان
بیرجند یه چیزایی داره که بقیه جاها نداره مثلا طوفان شن، هوای خشک، کم آبی و ......
ما رو از خودت بی خبر نذار
ایشالا که همیشه سلامت باشی

چاکریم در بس.
قبلنا میگفتم
هر کجا هستم باشم، آسمان مال من است
ولی غلط کردم، آسمونو نمیخوام دیگه

حسن مجیدی 1390/08/04 ساعت 06:20 ب.ظ

سلام داشی...
قدیما خیلی چیزا می گفتن زیاد گوش نده...
مبارکت باشه... برو به سلامت... بیرجند من نرفتم ولی قدیمیا می گن خیلی جای خوبیه!!!!
به این امیر گودرزی هم بگو زیاد پایه... پایه... نکنه که اون وقت دیگه...به امیر گودرزی بگو از این به بعد وقتی من میام تو وبلاگ ایست بکشه.........
هوای وانتی های بیرجندی رو هم بگیر که دارن دنده عقب میان...شنیدم اونجا همه وانتی ها دنده عقب میان... خوش بگذرون...

سلااااااااااااااااااااااااااام
آره والا
ایشالا که باشه
مجید دل بچرو نشکن، بزار با پایه بالا بودنش خوش باشه

مهدی صورتی 1390/08/06 ساعت 11:14 ب.ظ

سلام مجید جان
کار نداشته باش چی میگن!
من خودم آموزشی بیرجند بودم خیلیم خوبه، آبشم خوبه، توفان شنشم قشنگه!
مردمشم خوبن انصافا.
بو خوش باش دیگه، چشم به هم بزنی تموم میشه.
هرجا هستی خوش باشی

سلااااااااااااااااااااام
آره خدایی بیرجند شهر خوبیه، البته خود بیرجند
روستایی هست تو بیرجند به اسم خور که 90 کیلومتر با خود بیرجند فاصله داره، مختصاتش میشه وووووووسط بیابون
دوران خوبی بود، درسهایی زیادی ازش گرفتم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد