بازگشت از آموزشی

سلام دوستان: 

بالاخره این آموزشی کوفتی ما هم تموم شد و از خدا می خوام همه دوستان این راه را با موفقیت طی کنند. این راه گرچه یه کم سخته ولی تجربه لذت بارییه.برای منی که بیشترین زمانی که از خانواده دور بودم ۱ هفته نمی شد غربت و تنهایی بزرگترین عذابم بود.  

 

 

ولی درسهای خیلی بزرگی گرفتم: آموختم که قدر نعمتهایی را که دارم بدونم - آموختم که در زندگی صبر و تحمل داشته باشم - آموختم که ارتش خیلی مزخرفه - خیلی بی نظمه - خیلی اشغاله - خیلی بی اعتقاده خیلی بیچارس .... 

وای چقدر دلم پر بود. اما در کل آموزشی در بالا ترین نقطه شهر تهران یعنی خیابان پاسداران باعث شد بیشتر نقاط دیدنی شهر تهران را زیر پا بزارم و کلی حال کنم.

بچه ها من افتادم اهواز نیروی زمینی ارتش (لشکر ۹۲ زرهی ). اگه کسی از دوستان اطلاعاتی در مورد اینجا داره لطف کنه خبرم کنه.  

نظرات 5 + ارسال نظر
داود 1390/06/06 ساعت 06:37 ب.ظ

خوش اومدی دلاور
از مدل تایپ کردنت معلومه که خیلی به تجاربت اضافه شده

لطف داری عزیزم. قبل از رفتن می ترسیدم ولی الآن خوشحالم که رفتم.

حسن مجیدی 1390/06/09 ساعت 12:47 ق.ظ

عیب نداره فقط اولش سخته... بعدش سختر هم می شه عادت می کنی...
اگه به من بود دوست داشتم عین 17 ماه خدمتم رو توی آموزشی باشم توی پادگان خیلی باحال بود خدایششششش...

عکسات باحاله... همش خاطره می شه...

حسن جون تو شرایطت را با من مقایس می کنی.
تو تو اراک بزرگ شدی - من تو اصفهان .
تو دوست داری شوفر کامیون بشی - من دوست دارم مدیر بشم .
تو عینک می زنی - من نمی زنم!!
قانع شدی که چقدر می تونسته آموزشی برا من سخت بوده باشه؟
در مورد عکسها هم ممنون.

علی زال 1390/06/10 ساعت 03:24 ب.ظ

سلام
ایشاا... خوش می گذره بقیه اش

امیدوارم عزیزم.

حسن مجیدی 1390/06/12 ساعت 11:17 ب.ظ

یکی دیگه یادت رفت: تو داری کچل می شی - من نمیشم!!!

این عینکه چه ارتباطی داشت به آموزشی؟؟؟؟

یه مسایلی رو مطرح کردی که کتبا نمی تونم جواب بدم انشاا... به طور عملی خدمت میرسیم...

فقط این رو بدون آقای دکتر که خودت شروع کردیا...

خودت رو با شرایط وفق بده... سختش نکن که سخت می گذره...

حسن جان هیچ ارتباطی نداشت. خوبه؟
درسته باید خودمو وفق بدم. اما اگه جونم تا اون موقع در نیاد.
دعا کن بتونم انتقالی بگیرم بیام اصفهان.

مجید نعمتی 1390/06/16 ساعت 05:40 ب.ظ


قوم اعجوج و معجوج

دقیقا

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد