جالبه مگه نه؟

سلام به همگی سلامی به گرمیه روزای خیلی گرم تابستون اونم از نوع وسط کویر!

خوبین بچه ها؟

سربازای سایت همگی خوبن؟ خوش میگذره؟ سعی کنید از این دوران خوب که کلی میشه توش استراحت کرد و غذای مفتکی خورد و  جای مفتی موند استفاده کنین و همچنین تلاش کنین تو یگان با سربازای آشپزخونه کلی تریپ رفاقت بیاین و غذا بیشتر بخورین اللخصوص صبحانه دیگه انگاری دوباره دارم زیادی نصیحت میکنم!

اصلا از موضوع اصلی کلی پرت شدم...

داشتم به مجیط وبلاگ نگاه میکردم دیدم که یک ساله شده اونم چه جورش تعداد پستهای تیر پارسال رو با تیر امسال مقایسه کنین خودتون همه چی دستتون میاد

خب در هر صورت گفتم که در جریان باشین.

هرجا هستین و سر هرکاری که هستین موفق و پیروز و سر بلند باشین.

نظرات 3 + ارسال نظر
مجید نمعتی 1390/04/19 ساعت 12:41 ب.ظ

آره دیگه مهدی
میگن:
از ماست که بر ماست

محمد علی حسینی 1390/04/20 ساعت 07:41 ب.ظ

سلام مهدی جان
امیدوارم حالت خوب باشه
من یادم رفته با چه رمز و نام کاربری مطلب بذارم
اگه ممکنه راهنماییم کن
ممنون

سلام چطوری علی جون
آقا من یه بار دیگه دعوت نامه فرستادم برات از نو عضو شو ایندفه دیگه یادت نره

قاسم 1390/04/23 ساعت 12:39 ب.ظ

سلام مهدی جان.
۴ روز مرخصی بین دوره بهمون دادند.
تو این یک ماهه خیلی اذیتمون کردند. ولی کم کم داره سبک تر میشه.
شادو خوش و خرم باشی و عید بر همتون مبارک.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد