سخنانی از سر ذوق

سلام رفقا

نمی دونم چند وقته به وبلاگ سر نزدم اما مطمئناً بیشتر از دو ماهه وقتی یه چیزی رو از آدم می گیرن تازه می فهمه چقدر بهشون وابستست دلم برای همتون تنگ شده بود دلم برای خودتونو وبلاگتون یه ذره شده بود

خدا حافظ 01 خداحافظ تهران خداحافظ شهرِ چراغ خداحافظ تمامِ زرق و برقایی که هیچ وقت بهتون عادت نکردم خداحافظ جونای خوش پوشه با کلاسه بی ریخت

این آخرای آموزشی نگهبان بودم ساعت 4 صبح بود دفتر شعرم رو دستم گرفته بودم یه شعراز مهدی اخوان ثالث به ذهنم رسید و نوشتمش خیلی بهم حال داد عینِ چیزی که توی دفترم رو نوشتم می نویسم


لحظه ی دیدار نزدیک است
 باز من دیوانه ام ٬مستم
 باز می لرزد دلم ٬دستم
باز گویی در جهان دیگری هستم
های نخراشی به غفلت گونه ام را ٬تیغ!
 آی نپریشی صفای زلفکم  را ٬دست!
و آبرویم را نریزی ٬دل !
 -ای نخورده مست -
لحظه ی دیدار نزدیک است

                              «ماث»

                              نگهبان اسلحه خانه پاس3

                              ساعت4:04 دقیقه ی بامداد

                              1390/3/30 شاید آخرین روز

                              خداحافظ 01

نظرات 5 + ارسال نظر
مجید نعمتی 1390/04/03 ساعت 12:39 ب.ظ

به به، سلاااااااام.
دل ما هم واسه شما تنگ رفته بود.
راستی مگه شما برج 12 نرفتی؟
آموزشیم اضافه داره؟!

خیلی مخلصیم مجید جون
نه بابا اعزامی برج 2 بودم

حسن مجیدی 1390/04/03 ساعت 10:49 ب.ظ

خوش امدی...

مرسی حسن جان
اما هنوز نمی دونم کجا افتادم یه بار دیدی افتادم زاهدان اون موقه از وبلاگ که هیچی باید از دنیا خداحافظی کنم

قاسم 1390/04/04 ساعت 09:37 ق.ظ

من هم افتادم ۰۶ پاسداران.
ایشالا که شما هم میافتی تو شهر خودتون.
شاد و خرم باش و تنها وتنها و تنها به خدا توکل کن.

06ام خوبه البته به پای 01 که نمی رسه ولی شنیدم می گن خوبه
ایشالا که خوش بگذره واسه ما که خو بود البته خداییش اذیت نکردن

امیرگودرزی 1390/04/06 ساعت 06:20 ب.ظ

خوش اومدی اشخور!

سپاس جانب

سعید شمس 1390/04/07 ساعت 01:03 ق.ظ

داداش بی ریخت یعنی جی؟؟؟؟؟
امیدوارم این ۲ ماه آموزشیت خوش گذشته باشه
و یگانت هم تو همون شهر خودت باشه

سعید جون تو رو خدا تو به خودت نگیری منظورم همین قیافه های عجیب غریبیه که تو تهرانم کم نیست
خداییش اذیت نکردن ٬افتادم خرم آباد بد نیست حداقل به شهر خودمون نزدیکه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد