تمام قطعات ماشین به تفکیک

خداییش عکس قشنگیه



نظرات 6 + ارسال نظر
حسن مجیدی 1390/03/20 ساعت 10:53 ق.ظ

می دونی ماشینش چیه؟؟؟؟؟
Volkswagen Golf II 1983
می دونی از کجاش فهمیدم؟؟؟
از روی چراغ های عقبش که کنار تصویره.
حال کردی؟؟؟
خوش حالی که با من دوستی؟؟؟
خوش حال باش چون من این اجازه رو بهت میدم.

ظاهرا خودن الان بیشتر خوشحالی
ولی خب حالا چراغای عقبشو از کجا شناختی ؟؟؟
نکنه قبلا از این مدل ماشین داشتید؟

مجید نعمتی 1390/03/20 ساعت 12:06 ب.ظ

خیلی جالبه

حسن مجیدی 1390/03/20 ساعت 11:21 ب.ظ

من که کلا آدم الکی خوشحالیم!!!!
نه از این ماشین ها نداشتیم.ولی خیلی دوست دارم داشته باشم.
این ماشین یکی از ماشین های رویایی شرکت فولکس بوده حساب کن در سال ۱۹۸۳ موتور ماشینت سیستم DOCH یعنی دوتا میل بادامک یا همون میل سوپاپ داشته باشه در حالی که موتور ماشینت فقط 4 سیلندرداره و از یه موتور ۱۸۰۰ سی سی توی دور موتور ۵۰۰۰ RPM بیای 90اسب قدرت بگیری بعدشم شتاب ماشینت 10ثانیه باشه یه چیز جالب تر اینکه با یه ماشین 900KG فقط 7 لیتر توی 100 کیلومتر بسوزونی. و تمام این اتفاق ها در سال 1983 رخ بده یعنی یه چیزی در حدود 30سال پیش!!!

همین شرکت فولکس در سال 2011 کم مصرف ترین خودروی جهان رو Volkswagen XL1 Concept که فقط0.9لیتر در 100 کیلومتر میسوزونه تولید کرده!!!!

الان در سال 2011 سمند ایران خودرو دارای موتور 4 سیلند معمولی 1800 سی سی با قدر 100اسب اونم چی در 6000 دور که در 5000 دور شاید 90 اسب بده!!! انشاا... باوزن 1200 کیلو و شتاب 12 ثانیه که کاملا دروغه احتمالا 15 دوباره انشاا... و در 100 کیلومتر 13 لیتر بنزین بسوزونه این رو خودم امتحان کردم.و پلت فورم عاریه ای از پژو 405 و نیز نشان شیر پژو روی موتور با نام خودروی ملی... و الان صنعت خودروی ما در قله های افتخاره!!! و ما هنوز در خوشحالی به سر می بریم. و ما کماکان با علم به روووووو می توانیم...

بنزین لیتر 700 تومن رو میریزی توی باک خودرویی که فقط شیشه بالا بر برقی داره!!! و این حرف من از دید اساتید احتمالا ناشکری محسوب میشه!!! نمی دونم شاید!!!!!!!!!!!

بـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــله
این حتما نا شکری حساب میشه
با این وضعیتی که تو مملکته اگه صنعت خودرو هم مثل سیاست و اقتصاد و نفت و ... رشد میکرد میدونی الان کجا بودیم
نبینم دیگه از این حرفا بزنی
در ضمن ایران خودرو الان ماشینی زده که در هر 100 کیلومتر فقط 0.2 لیتر مصرف میکنه. البته همین مقدار هم به خاطر اینه که با گاز استارت نمیخوره و روشن نمیشه وگر نه همین مقدارم مصرف نمیکرد

داود درتومی 1390/03/22 ساعت 04:31 ب.ظ

سلام داش ممد خودمون

واقعا قشنگه

امیرگودرزی 1390/03/22 ساعت 08:21 ب.ظ

اقا خیلی عکس جالبی بود حال کردم!
جالب تر از اون اطلاعات حسن راجع به ماشین بود اینو بیشتر حال کردم!جون من همه اینا رو از خودت گفتی حسن؟!!!!جالب بود حسن!

حسن مجیدی 1390/03/26 ساعت 09:42 ق.ظ

اره امیر جون تقریبا البته با کمی تحقیقات یه سریاش رو فراموش کرده بودم!!!
قابلت رو نداشت

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد