گوسفند بیچاره

آخر شبیه خسته  و کوفته دارم میرم خونه میبینم کف خیابون جوی خون راه افتاده....قدمامو  تندتر کردم متوجه صدای گیلی لی لی  لی ... شدم.....بعله انگار عروسیه همسایمونه...خودش نه..دخترش...خلاصه 2 تا غنچه نوشکفته قراربود بدبخت شن!! این خونیم که شبیه راه انداختن مال یه گوسفند نگون بخته.. گوسفندی که اول جوونی سر از تنش جدا شد که چی آقا و خانوم برن سر خونه و زندگیشون..حالا بدون سر بریدن نمیشد..؟!

ملت جشن میگیرن گوسفند میکشن، عزاداریه گوسفند میکشن، ماشین میخرن گوسفند میکشن، پسر اقدس خانوم رو ختنه میکنن گوسفند میکشن! بعد به گاوبازای اسپانیایی فحش میدن که چقدر کارشون قرون وسطاییه! مملکته داریم؟

بعد چار قدم اومدم جلوتر دم در خونمون ترقه زدند، پیرزنه  همسایه دم در وایساده بود هفت جد یارو رو نفرین کرد؛ دو دقیقه بعد نوه خودش ترقه زد در حد بمب هیدروژنی! پیرزنه گفت قربون قد و بالات مادر مواظب باش!!

هیچی دیگه شب همین که پامو گذاشتم تو خونه رفتم تو اتاقو  زار زار گریه کردم..برای چی؟! نمیدونم...شاید بخاطر فوت گوسفنده بود..شایدم  فوت حجازی یا شاید واسه پیزرنه !!! شایدم به حال خودم...

یعنی گاهی اوقات یه سوژه هایی اطرافم میبینم که دهنم باز میشه تا بناگوش و یاد اون جمله معروف میوفتم که هدف از خلقت انسان چی بود! 

اِه...دیدی... دوباره سلام یادم رفت.. سلام!



"از مدیریت محترم وبلاگ خواهشمندیم که یک موضوع جدید با نام هزیون ایجاد کند که دیگر مجبور نباشیم چرندیاتمان را با عنوان دلنوشته منتشر کنیم"


نظرات 6 + ارسال نظر
مجید نعمتی 1390/03/06 ساعت 11:00 ق.ظ

واقعا چه تعبیر قشنگی
فوت گوسفنده، واسه پیرزنه، حال خودم
بنده خدا حجازی

حسن مجیدی 1390/03/06 ساعت 11:23 ق.ظ

احتمالا برای همینه که میگن لطفا گوسفند نباشید!!!!

محمد حسن قیصری 1390/03/06 ساعت 01:21 ب.ظ

فقط من کشته مرده ی این جمله ی آخریتم
خیلی باحال گفتی
ولی خب واقعا معزل شده این گوسفند کشی
بعد میگن مسلمونا تروریستن برا همینه دیگه

علی زال 1390/03/07 ساعت 02:53 ب.ظ

سلام عالی بود
با گوسفنده منم موافقم بی گناهست
اما انگار این خون ریزون یه حکمتی داره که ما ماشینمون تصادف کرد .
چون بجا گوسفند سوسک کشتیم بپاش .

داود 1390/03/09 ساعت 07:51 ب.ظ

این الان چه ربطی داشت ؟!!

داود 1390/03/12 ساعت 04:22 ب.ظ

اینو قبلا به یه قصاب گفتم جوابی که داد دقیقا منطبق با شکلک های گذاشته شده بود.!!!!! اگه هم میخوای بگی مگه من قصابم که باید بگم که تو از گوسفندا طرفداری میکنی ما نمیتونیم از قصابها طرفداری کنیم؟

بعله میتونی حمایت کنی...هرکی یه نظری داره..
اما اون موجود با اون ساتورش و اون روپوش و چاغوی تیزش احتیاج به کمک تو داره؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد