فرو بره این زندگی

1- من در یک آزمون استخدامی خفن شرکت می کنم....خوشحال هستم!


2- سه ماه بعد جواب میدهند که رد شده ام...ناراحت هستم!


3- سه روز بعد از یک جای خفن دیگر زنگ می زنند...خوشحال هستم!


4- روز بعد میفهمم که مدرک تحصیلی ام  را باید ببرم اما ندارم...ناراحت هستم!


5- چند ساعت بعدموفق میشوم از مسؤل ثبت نام مصاحبه چند روزی برای ارایه مدرک تحصیلی وقت بگیرم ...خوشحال هستم!


6- مسؤل آموزش میگوید انجام کارهای فارق التحصیلی حداقل 3 هفته طول میکشد... ناراحت هستم!


" برگی از خاطرات یک آدم اسکل ! "

نظرات 1 + ارسال نظر
محمد حسن قیصری 1390/02/31 ساعت 10:12 ب.ظ

رامین جان این چند برگ از دفتر خاطرات اون آدمه بود. نه؟
آخه این پروسه چندین روز طول میکشه
همشو تو یه صفحه نوشتی؟
ببخشید
همشو تو یه صفحه نوشته ؟

ای شیطون از کجا فهمیدی اون منم!!؟
ناقلا..

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد