فلاکت از نوع مهندسی!!!!! این یه پست دونفرست

سلام 

اول از همه به ساعت پست توجه کنید. الان من و رامینو اشکان خیر سرمون داریم رو یه پروژه کار میکنیم.تا حالا از این شب بیداری ها زیاد داشتیم ولی این یکی دیگه نوبره. 

راستی عیدتونم مبارک. به قول رامین که داره میتایپه چه عیدی؟؟ 

  

هرکی میاد آب ملخ یه زنگ بهم بزنه! جدی میگم اینم یه طرز دعوته دیگه!!! فقط خبرشو تا دوشنبه به من بدین. 

 

سلام 

این یه پیغام دونفرست. اولین پست دونفره تاریخ تمامی وبلاگها! .. به خدا  این داود دهن منا کله سحر سرویس کرده. ساعت 4:07 صبح دارم با یه کیبورد که حروف فارسیش به طور چرخشی عوض میشه تایپ میکنم. ما داریم این وقت شب از خواب نازنینمون میزنم فقط به خاطر شما. 

راستی ... راس ت... اِه اِه...صبر کن.. تروخدا.... دیگه نمیزاره بنویسم...تو پست خودم بهتون میگم. 

فعلا خدافظ.

نظرات 2 + ارسال نظر
پدریان 1390/02/27 ساعت 04:03 ب.ظ

چتونه باهم بخورین!!!!
اب ملخ کی میرید

سلام
چه عجب یکی یه نظری تو این وبلاگ گذاشت
ایشاا.. اوایل خردادماه

محمد حسن قیصری 1390/02/31 ساعت 10:10 ب.ظ

سلام
گفتم نظر بدم همینطوری یه نظری داده باشم
یه مدت بود سرم شلوغ بود ، اینترنتم قطع بود ، دلم شکسته بود ، دستم بسته بود ، مغزم خسته بود
حالا دیگه گفتم وقتشه بیام حد اقل یه نظری بدم

سلام
بازم به تو...رفقاکه میخوننو نظرم که نمیدن هیچ حتی ...هم نمیدن

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد