شب ششم

تا حالا دقت کردین وقتی می خوایم ساعت کوک کنیم هیچ وقت سراغ عددهای غیر رند نمی ریم ؟!
یه چند روزی هست که تصمیم گرفتم واسه ساعت های غیر رند هم ارزش قائل بشم. صبح ها دیگه سراغ هفت و ربع نمی رم و بجاش ساعتو روی 7:13 ، 7:17 دقیقه کوک می کنم.

 دلم براشون میسوزه؛ احساس می کنم این جور ساعت ها خیلی مفلوک اند. انگار توی دنیای ساعت ها هم کسی آدم حسابشون نمی کنه ؛ انگار قرار نیست هیچ وقت پیشرفت کنن و به جایی برسن ؛ انگار هیچ روزی نمیرسه که به آرزوهاشون برسن ، که سرشونو بالا بگیرن و بگن تو زندگیشون برای خودشون کسی شدن ؛ انگار تا آخر عمرشون همین جوری می مونن ؛ یه ساعت معمولی که همه بی اعتنا از کنارش عبور می کنن !


حکایت این ساعت ها ، حکایت آدم های دنیای ماست. همونایی که آرزوی پرواز و به اوج رسیدن توی سرشون وول می خوره اما آخرش میشن یه آدم معمولی.

هیییییییییی!

نظرات 1 + ارسال نظر
داود 1390/02/15 ساعت 05:44 ب.ظ

سلام
تو اولین نفری هستی که این متن را میخونی ٬ چیه قیافتو مثل آدم های خنگ نکن! هنوزم نفهمیدی که چرا میگم نفر اولی هستی که اینا میخونی!
خنگ با توام اره با خود خنگتم!
نفهم خودت(منظورم خود‌ رامینه) داری میتایپی.
من یه سال پیش به این نتیجه رسیدم یه چندوقتی هم این کارا انجام میدادم ولی نمیدونم چرا بعد بیخیالش شدم.دمت گرم از محتوای پستهات که بگذریم حضورت یه نعمته. البته واسه وبلاگ

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد