خدمت سربازی من !

سلام دوستان. 

بالاخره به آرزوتون رسیدید.ما هم داریم می ریم. 

اگه عکسم را ببینید همه چی را می فهمید. 

نمی گم کجا افتادم تا ندونید. 

مخصوصا حسن مجیدی اگه بفهمه که می کشتم. 

  

خدمت در جنگلهای هاوایی

نظرات 5 + ارسال نظر
محمد حسن قیصری 1390/02/11 ساعت 09:52 ب.ظ

آخی دلم کباب شد
بزار حدس بزنم
حتما داری میری طبس
از عکس فهمیدم
نه یه لحظه صبر کن
فکر کنم افتادی قم
نه نه
شاید م افتادی زابل
خب یه راهنمایی بکن
چند حرفیه ؟ نکنه توی حرفاش اراک هم هست
بی خیال
ولی واقعا از صمیم قلب آرزومندم که اوقات خوشی رو داشته باشی و همیشه لحظات زندگی مثل خودت شیرین باشند

اگه راستش را بخوای نمی دونم کجا می رم. ولی فکر کنم همینجا اصفهان در خدمتدون هستم.
ممنون.من هم برات آرزوی خوشبختی و موفقیت می کنم.

رامین 1390/02/11 ساعت 10:24 ب.ظ http://ramin-hazion.blogfa.com

وای چه سرباز خوووشگلی.
خدا برا ماهم قسمت کنه.

چشماتون خوشگل می بینه عزیزم. البته حتما به چشم برادری دیگه!!!!
حتما قسمت میکنه . ولی اینجا افتادن سعادت می خواد که باید خیلی تلاش کنی. ( معنی این تلاش را حسن مجیدی عزیز می دونه. می تونی ازش بپرسی)

حسن مجیدی 1390/02/12 ساعت 06:57 ب.ظ

بابا سرباز!!! قشنگ!!! جذاب!!! هرچی سعی میکنم نمی تونم به چشم برادری نگاه کنم حلال کن دیگه!!!

با اون امکانات و اون تلاش های بی شایبه ای که شما در طول زندگی داشتی (حالا نمی خوام بگم چه کارا بود که نکردی امید وارم اون دنیا بتونی جواب من رو بدی!!!ولت نمی کنم.) مطمینا اراک نیفتادی!!! مرفه بی درد!!!
۲ حالت داره یا افتادی سرکوچه تون یا افتادی توی خونه. دیگه من سربازی از این سخت تر سراغ ندارم!!!

حالا خودمونیم کارت جور شد؟؟؟
نکنه معافی گرفتی؟!؟!؟ والا به خدا از تو بعید نبود یه کارت نشون میدی و بعدشم میگن شما دیگه خیلی فعالی ترکوندی بیا تا معافت کنیم. اصلا بیا بشین جای احمدی مقدم!!!

این کارا خوب نیست بیا مثل مرد خدمت کن من که خیلی خوشحالم دارم نون بازوم رو میخورم.

(یادته میامدی خونمون باهم دیگه... خیلی باهم دوست بودیم یادته؟؟؟ حالا آشنا نداری از اون کارت ها برا من هم بگیری؟؟؟ فعالیت می کنم!!بچه خوبی میشم. خام بودم! جوون بودم نمی فهمیدم!! میشه؟؟؟؟؟؟؟؟؟ )

نه عزیزم دیگه فایده نداره. من فکر زمستونم بودم و تو فکر ....(البته فکر بد نکن!)
مطمئنا نه معاف شدم و نه سر کوچمون افتادم. ولی بازم نمی گم.
در مورد جذابیت هم که دوستان عزیز می دونند که مردم اراک واقعا برادر همه مردم ایران هستند.!!
در پایان بازم بهت می گم همون بهتر که تو این راه نیومدی.منم دیگه راهی ندارم و هر روز دارم بیشتر غرق می شم.
خوش باشی و خلاص.

مجید نعمتی 1390/02/13 ساعت 05:35 ب.ظ

سلام.
اوفتادی بهشت!!!!!!!!!!!!؟
نکنه به رحمت خدا رفتی؟
تا من یادمه وقتی میرفتی سربازی و شهید میشدی بعدش میرفتی بهشت!!!!!
تو چطوری رفتی؟!
راستشو بگو کلک!؟
کلیدشو از جنتی گرفتی؟!

نه دوست من.
من حاضرم تا آخر عمر در جهنم خدمت آنجلینا جولی باشم و لذت گذراندن عمر با ...... را نداشته باشم!!!
ممنون از نظرت.

امیر گودرزی 1390/02/18 ساعت 08:37 ب.ظ

سلام قاسم جان چطوری خوشتیپ باون لباس خاکیت!
افتادی سپاه خر شانس برو حال کن سپاه.
اشخور٫اشخور٫اشخور!
اخیش دلم خنک شد یکی پیدا شد ما بش بگیم اشخور اخه همش به ما میگفتن برام عقده شده بود!اخیش چه حالی داد٫اشخور٫اشخور!

سلام عزیزم.
من کی گفتم افتادم تو سپاه. من هنوز دقیقا خودمم نمی دونم دارم چی کار می کنم. اما تو حالتو بکن. تا دلت می خواد بگو آش خور.
فقط در حین گفتن یه نگاهی به عکسم و محل خدمتم و اذیت و آزاری که می کشم (فقط حسن مجیدی می فهمدا!!!)بکن و بعد بگو.
ایشالا آش خوردن تو هم زودتر تموم بشه و به زندگیت برسی.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد