طرح کسری سربازی هسا برای نخبگان (جهادیان 87) و دانشجویان

سلام خدمت همگی دوستان به سربازی نرفته و در شرف اعزام (با فاصله بیش از 3 ماه )

هواپیما سازی ایران (هسا) در طرحی همگانی اقدام به واگذاری پروژه به افراد ذی صلاح و دانشجویان و فارغ التحصیلان مینماید. افراد می بایست مورد تایید سازمان  ملی نخبگان ، دانشگاه ها ، سازمان ملی جوانان و ... باشند. در این طرح بنا به پروژه طرح فرد می تواند تا 16 ماه کسری خدمت بگیرد.


ببینید بین خودمون باشه . یه سری پروژه دارند که خیلیاشم آبکیه بعضیاشم آبکی نیست و الکی هم نیست ولی میشه انجامش داد ولی چون پژوهشیه نمیخان روش سرمایه گذاری کنند و بودجه ی کلان خرج کنند به همین خاطر دارند برون سپاری میکنند. میشه راحت یکیشو گرفت، حتی اگه یه پروژه ساده هم بگیری خوبیش اینه بعد میتونی تو هسا امریه بگیری البته اگه خوب انجامش بدی.

حالا خود دانید 

اگه میدونید مایل به انجامش هستید و مردش هستید بگید تا با هم بریم یه پروژه برداریم 

شما بگید هستید، من میفتم جلو. البته به شرطی یه دو نفر پیدا بشن بگن هستند.


اگه هستید یا سوالی دارید تو قسمت نظرات منتظرتونم  


نظرات 6 + ارسال نظر
رامین 1390/02/11 ساعت 12:19 ق.ظ

من میخوام.
نامردی اگه تنها بری. یه روز وعده کن تا بریم. اصلا سه شنبه خوبه؟؟؟

باشه
حالا عجله نکن
خبرت میکنم
من که بی تو دست به هیچ کاری نمیزنم . البته اگه یکی دوتا دیگه هم پایه بشن خوبه

مجید نعمتی 1390/02/12 ساعت 02:36 ب.ظ

منم کلا پایم.
فک میکنی به من وصال بده!

فکر کنم تو بهش وصال بدی

حسن 1390/02/15 ساعت 04:16 ب.ظ

سلام. این طرح برای چه رشته هاییه؟(برای مثال بنده هوافضا خوندم،آیا میشه؟فقط تو اصفهانه یا در شهرهای دیگه مثلا قم هم میشه کار کرد؟)
برای اقدام باید چکار کرد.
باتشکر

راست نمیدونم
ولی میدونم برای رشته هایی مثل مکانیک و متالورژی و تاسیسات و ... هم این طرح هست
اگه جزو بنیاد ملی نخبگان باشید فرقی نمیکنه از کدوم شهرید ولی غیر از اونو نمیدونم
براتون میپرسم خبرشو بهتون میدم

[ بدون نام ] 1390/02/23 ساعت 12:25 ب.ظ

منم پایم البته نمیدونم تا اعزامم چند ماه مونده!!! ( اینم محض اینکه یادتون بندازم ما سربازی و اینجور گلابی بازیا نداریم و کلی دلتون رو بسوزونم)

مهدی ترابی 1390/03/23 ساعت 06:15 ب.ظ

سلام گله .
من دانشجو نرم افزار هستم. من هم فعلا پیگیرش هستم ولی بالاخره دو نفر بهتر از یک نفر است .
کارهایی که من می تونم انجام دهم : طراحی نرم افزار کاربردی و پردازش تصویر و طراحی سه بعدی و شبیه سازی سه بعدی است .
تو فقط یک راه برای وارد شدن به هسا و گرفتن پروژه هاش پیدا کن بقیش حله .
یادت نره.

چشم

سروش 1391/02/03 ساعت 02:43 ق.ظ

سلام
من هم هستم!

برای یه قرن پیش بود
کنسلم شد

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد