شب سوم

س ل ا م

شب سوم... شب سومی که من دارم فسفر میسوزونمو مطلب میزارمو کسی گوشش بدهکار نیست. اصلا چه بهتر ! مگه من مرده ی نظر ات شمام... ! همینم مونده که بعد یه عمری دلگرمیم نظرات شماها باشه . اصلا یادم نبود..این وبلاگ مال من شده..و دیگه هیچ موجود زنده ای جز من توش پرسه نمیزنه. همین بهتر که کسی نیست که اینا رو بخونه وگرنه تاحالا به عقلم شک میکردن و میگفتن این همون رامینه!!

طی قولی که یکی از سران وبلاگ به من داده قرار شده اگه شبی یه پست تو وبلاگ بذارم در پایان ماه بنده صاحب 30 تومن بشم. یعنی به عبارتی شبی 1000 تومن کار کردیم!

پیش پرداختمم همون اول نقد گرفتم. حالا میخواد کسی از این دری وریا خوشش بیاد میخوادم بدش بیاد! یه هووووووو یاد این شعر افتادم که میگه: 


"رهرو آن نیست که اولش که یه وبلاگ میزنن تخته گاز بره و شبی 180تا پست بزاره....رهرو آن است که الان که همه خوردن به پی سی بیاد یه چرندی تو وبلاگ بزاره!"


آره خلاصه امشبم گذشت و من عین روز قبل هیچ کار مفیدی در راستای رسیدن به آرمان های  انقلاب انجام ندادم  و فقط شب که داشتم میومدم نمیدونم چرا هر جا میرفتیم این موتوریا قصد زیر کردن منا داشتن. خداوکیلی شمایی که ایران را تحریم می کنید، اگر قصد و نیتتان بشر دوستانه است و دغدغه ی حقوق بشر دارید، به جای هواپیما و قطعات آن، موتورسیکلت و قطعات آن را تحریم کنید. هم ملت بیچاره زارت و زارت سقوط نمی کنند، هم به پیر به پیغمبر تاثیرش بیشتر است.


 کابوسمان شده یک دسته موتور که دنبالمان می کنند!

نظرات 1 + ارسال نظر
محمد حسن قیصری 1390/02/10 ساعت 11:47 ب.ظ

ببین رامین جون
موتور جزو وسایلیه که اگه این خارجی ها تحریم کنند خودشونو مسخره کردند چون تو ایران که اصلا موتور اروپایی و آمریکایی نیست . همش چینیه و آشغال تازه تنها وسیله ای بوده که توایران نه دولت روش سزمایه گذاری کرده نه تو انرژی هسته ای استفاده شده .
من فکر کنم بهتره یه درخواست بفرستیم سازمان ملل و روی این قضیه که برای سرکوب مردم از لباس شخصی های موتور سوار استفاده میشه زوم کنیم شاید جواب بده

تو آدم نمیشی؟!!
چند میگیری از سیاست بکشی بیرون..

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد