بازم نفهمیدم

بازم نفهمیدم

تاحالا ضرب المثل *جو فروش وگندم نما* راشنیدید؟ یا این یکی:  *خداوند برف را اندازه بام هرکی میده*؟؟!! کاری نداریم....ربطی هم نداشت! 

یا میگن طرف ،،چه جوری بگم!!(اصلا بی خیال~)   

داستان یه گوشی که حتما میخواد یه حقیقتی رو بدونه ولی نمیدونه کدوم زبان رو باور کنه و میگه بازم نفهمیدم..

(حالم گرفتس نمیدونم چی بنویسم/واسه چی؟واسه اینکه 2ساله در نظر دارم  واسه سربازی ،سرباز معلم بگیرم(و به ذوق سربازی اصلا دفترچه ارشد پست نکردم) شرایطشم راحته،فقط شرطش اینه که تا نهایتا 15بهمن فارغ التحصیل باشی./ 

ا مروز رفتم  دانشـــــــگاه..گفتند اساتید باید نمرات را اعلام کنند و ظاهرا تااخر ماه بعیده. 

و اما   

از جناب سرکار خانم  قسوریان پرسیدم تکلیف این درس متون (واسه فارق التحصیلا/چه حالا چه ترم قبل)چی میشه؟فرمودند:ما خودمونم هنوز نمیدونیم یعنی میدونیما  تصمیم نگرفتیم.درادامه فرمودند: البته قرار بود که معدل کل را واسه این درس رد کنیم که با اعتراض چندی از دانشجویان مواجه شدیم که معدلشون گیر چند صدمه و میخواند درس را اخذ کنند و22بگیرند؛اونه که ببخشید اینه که  تصمیم نگرفتیم چه کنیم.گفتم خب من نفهمیدم تکلیف مــــــــــا چیه؟ بابا نه شیر شتر نه دیدار عرب<شما میخواید ما نمیخواییم> گفتند از جناب محمدی بپرس. 

غریب به 1دقیقه که همان قریـب به یک ساعت و نیم میشه منتظر جناب بودیم که تشریف اوردند.من پرسیدم؟او جواب داد :شما الان فقط 2 راه دارید. یا همین الان یک نامه به شمامیدیم و استاد مربوطه را انتخاب میکنید و تکدرس امتحان میدید.و راه دوم معدلتون را بجای نمره درس رد میکنیم.فرمودم إاا ببخشید گفتم رد کنید گفتند مراجعه کن به سرکار خانم حسنی؛<خودمو شبیه یک توپی تصور کردم که الان به صورت پاس توی عمـــــق ارسال شدم!!>به هر حال کلاهمونا قاضی کردیمو محضر ایشان شرفیاب شدیم فرمودن شما الان فقط (فقققط,طوری گفت که قافش خورد تو پیشونیم)یک راه داری  اونم اینکه تکدرسینا و امتحانینا الا الپاسینا.  هرچی گفتیم مورد ما اضطراریه،.. بابا کیشمیشم سک داره...سوپسیتی تخفیفی....خیــــر. 

 چیکار باید بکنیم را بازم نفهمیدیم. 

بابا ما به دعای کسی نیومدیم که به نفرین کسی بریم.   

نمیدونیم میخوان کلاه سرمون بذارن یا ما کلاه سرشون نذاریم که کلاهمون توهم نره به هر حال باید کلاهمونا سفت بگیریم باد نبره  انشالله مدرکو بگیریمو از شادی کلاهمونا به هوا بندازیم و اگه کلاهمون هم اونجا بیوفته برنگردیم برش داریم که در غیر اینصورت کلاهمون پس معرکس. 

کلاه سرتون نمیذارما،باور کنین. اینبار فهمیدم چی شد. 

نظرات 2 + ارسال نظر
سجاد حبیبی راد 1389/11/12 ساعت 12:12 ب.ظ

سلام منم نفهمیدم میخوان جیکار کنن
اما خودمونینم هاااا (فقققط) رو از (شققق) گرفتی !!!

اره اینقدر تو همون لحظه خندم گرفته بود

امیرگودرزی 1389/11/19 ساعت 02:14 ب.ظ

سلام اصغر جون نگران نباش سرباز معلم همچینم اش دهنسوزی نیست!
اولا از برج ۴سال بعد برات حساب میشه،اموزشی باید بری بعدش برات دوره میذارن بعد میری تدریس تا اخر سال،تابستونم کلاسای جبرانی میری دوباره مهر تا اول برج ۹باید تدریس کنی که خدمتت تموم بشه ولی قبلش ازت تعهد میگیرن اگه نیاز داشته باشن باید تا اخر سال تحصیلی بمونی خلاصه الاف میشی همون بهتر مثل مرد زودتر بری خدمت زودم برگردی البته یه سریع مزایای بهتری نسبت به پادگان داره ولی بستگی به شرایط خودت داره فقط بدون در کل اش دهن سوزی نیست!

مرسی امیرجون..
خودم هم دارم خودمو قانع میکنم که اه اه ولش کن

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد