وب سایت!

سلام به همگی

امیدوارم حالتون خوب باشه و سلامت.

خواستم یکم داغش کنم که خوب بچه ها کم لطفی میکنن و دیر به وبلاگ سر میزنند.

بگذریم.

با زحمت های فراوان دوست عزیزمون آقای مجید نعمتی و یه کوچولو هم خودم وب سایت گروهمون هم به راه افتاده و از این به بعد میتونین دیگه بیاین و به سایت سر بزننین. البته دوست داشتین وبلاگ هم پای برجاست و خواستین به اونم سر بزننین.


پس لطف کنین و بیاین تو سایت و ثبت نام کنین تا بتونیم یه سایت عالی با مطالب غنی تر از گذشته داشته باشیم مطالبی که علمی و کاربردی هم  باشه.


تو سایت دیگه دستمون خیلی بازتره و امکانات بیشتر!

منتظرتون هستیم.


www.jahad87.ir

نظرات 6 + ارسال نظر
محمد حسن قیصری 1389/11/06 ساعت 12:35 ق.ظ

یه سوال
بعد از ثبت نام باید چیکار کرد ؟
الان که فقط صفحه ی درباره ما یه چیزی توشه
چه جوری میشه مطلب فرستاد
یه فرمی ، چیزی هم اضافه کنید
امیدوارم بشه یه سری بحث داغ توی سایت راه انداخت
ای وای دیدی داش یادم میرفت
خیلی خیلی ممنون هم از مجید و هم از مجید و همینطور از مهدی خان که همت کردند و وب سایت رو راه انداختند.

احسان احمدی 1389/11/06 ساعت 11:06 ق.ظ

خیلی ممنون از زحمات شما.

احسان میرزایی 1389/11/06 ساعت 06:48 ب.ظ

سلام
بهتر شدن که فکر کنم بهتره ولی خوب دل کندن از وبلاگ هم سخته
دمتون گرم که این همه زحمت کشیدید
لطف کنید یه توضیح هم بدید که چطور میشه عضو شد چطور میشه مطلب گذاشت و...

پدریان 1389/11/06 ساعت 09:03 ب.ظ

سلام
اینکه هرچی میزنی وارد یه صفحه نامربوط میشه...

فخری سجادی 1389/11/06 ساعت 09:11 ب.ظ

سلام

خسته نباشید، خدا قوت

دستتون درد نکنه دیگه کلی خارجی شدیم!

داود درتومی 1389/11/06 ساعت 11:11 ب.ظ

سلام علیکم
جناب کم پیدا
چه عجب !!میفرمودید یه سروری ٬ یه روتوری ٬ یه هابی جلوی کیبوردتون قربونی میکردیم
.
.
.
شرمنده یه چند روزی از نعمت اینترنت محروم بودم
ای ول سایت رو دیدم فکر کنم چیز ردیفی از توش دربیاد
راستی واسه کم سوادایی مثل من از امکانات سایت بیشتر بگو

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد