شاید نفر بعدی شما باشید.

با سلام به همه


یکی از دوستان یه پیشنهاد داده ممنون میشم نظرتون رو دربارش بگید ،هر نظری که دارید !!( حتی اگه خواستید میتونه بدون نام باشه)


و اما پیشنهاد:

روز شنبه 1389.11.9 برای  اهدا خون ، سازمان انتقال خون  قرار بذاریم. شاید بتونیم با اینکارمون کمکی به یک نیازمند وشاید به یک دوست کرده باشیم.

نظرات 8 + ارسال نظر
داود درتومی 1389/10/18 ساعت 07:51 ب.ظ

چراغ اول رو هم خودم روشن میکنم

به نظرم کار خوبیه،شاید بتونیم یه زندگی رو با اینکار نجات بدیم.

حتی میشه از دوستانی که خارج از گروهمونن هم دعوت کنیم

محمد حسن قیصری 1389/10/18 ساعت 09:56 ب.ظ

منم موافقم
گرچه خودم نمیتونم خون بدم
ولی از این که حتی در یک محیط خونی رفقا رو ببینم بدم نمیاد
من پایتونم برو تا بریم. فقط جمعه نذارید


دانشمند، خوبه گفتم روز شنبه!!

درضمن اگه ما بخواهیم هم نمیشه .( سازمان جمعه ها تعطیلههههههه)

احسان میرزایی 1389/10/18 ساعت 11:34 ب.ظ

سلام
ما که نیستیم همراهیتون کنیم داود خان لطف کن یه واحد هم از طرف من بده ببینمت پست می دم

از دادن نسیه معذوریم!!

خودم 1389/10/19 ساعت 01:39 ب.ظ http://ramin-hazion.blogfa.com

خیلی نامردی!!!!!
من از همه به خون محتاج ترم. بیاین به من خون بدین

شرمنده عزیز دل، قول خونهای این دفعه رو به سازمان دادم!!
ایشالا دفعه بعد

مجید نعمتی 1389/10/19 ساعت 04:52 ب.ظ

منم پایم یکی دو تا سطل خون بدم
پایتونم،فقط صبح قرار نزارین تا منم بتونم بیام.


به روی چشم.

امیرگودرزی 1389/10/20 ساعت 12:36 ب.ظ

موافقم اتفاقا هیشه دوسداشتم خون بدم ولی تا حالا فرصتش پیش نیومده انگار قسمت شده دست جمعی خونی مالی بشیم!

پدریان 1389/10/20 ساعت 06:55 ب.ظ

من که خودم نمیتونم،نیست کم خونم ( همچنین خونها میره فلسطین و عراق و.....)ولی میام باهاتون که اگه یه موقع یکیتون تا سر مرگ رفتید برسونمتون بیمارستان تا شاید یکم خون میمون بهتون وصل کنند....
برای همتون ارزوی موفقیت میکنم که نیتتون مهمه و اجرکم عند الله...

اردک 1389/11/03 ساعت 01:24 ب.ظ

نه نریم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد