این همون وبلاگ گروهی بچه های جهاد دانشگاهیه؟ ! همون وبلاگ معروف

من: تق تق تق صاب خونه...


 یکی دیگه: آهای کسی اینجا نیست!


من: نگاه کن همه جاش تارعنکبوت گرفته.


یکی دیگه: مطمعنی درست اومدیم؟ آدرسش همین بود؟


من: آره خودشه...نگاش کن....نگاش کن به چه روزی افتاده بنده خدا


یکی دیگه : وای چقدر کهنه شده فکر کنم نفس های آخرشه


من: کی فکر میکرد به این روز بیوفته...یه زمانی برا خودش برو بیایی داشت. سری تو وبلاگا بود. حتی سایتای معتبرم بهش حسودی میکردن. میبینی تروخدا زمونه را..


فقط 6 ماه از جشن فارق التحصیلی گذشته! 6ماه(بلند داد بزنین بگین 6 ماه)

احتمالا تا یه سال دیگه اسم همدیگه رو هم فراموش کردیم.


یادش به خیر یه زمانی تعداد پستهای وبلاگ در ماه 215 تا شد تقریبا روزی 7تا پست جدید.اما امروز 8 دی بود و تعداد پستها 3تا بیشتر نیستن.

دم هممون گرم!


 راستی من یه مدته دارم چرندیاتی که تو ذهنم میگذره را مینویسم اینم آدرسش. 


http://ramin-hazion.blogfa.com/

خوش باشین.

نظرات 3 + ارسال نظر
مجید نعمتی 1389/10/09 ساعت 12:38 ب.ظ

سلام علیکم.
چه عجب، راه گم کردی، بفرما چایی

فخری سجادی 1389/10/09 ساعت 09:03 ب.ظ

سلام!!!! از این طرفا؟
یه پیشنهاد بدم؟! برید تاریخ آخرین پست یا نظری که گذاشتید رو چک کنید! رفتید؟ برمیگرده به چند صد قرن پیش؟؟ حالا از بقیه چه انتظاری دارید؟

آخریش شنبه 29 آبان بود.. چه زود گذشت!

محمد حسن قیصری 1389/10/10 ساعت 02:09 ب.ظ

بابا رفیق شفیق
بازم به این وبلاگ به قول خودت تار عنکبوت گرفته یه سری بزن و گرد و قباری ازش بتکون
یه کم هم از اون به قول خودت چرندیاتی هم که مینویسی وقف وبلاگ کن
جای دوری نمیره

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد