توجه توجه

خبر                          خبر                                 خبر 

 

                «   فراخوانی مجدد به تحصیل »

به گزارش خودم از منبع موثق در آموزش نظر به نامه دانشگاه علم فرهنگ تهران تمامی  

ورودیهای ۸۷ موسسات جهاد دانشگاهی ملزم به سپری نمودن درس متون و تاریخ بوده  

و در صورت سپری نشدن این درس مدرک ایشان از نظر آن دانشگاه فاقد اعتبار می باشد 

لذا همه دانشجویان شامل سرباز و مزدوج و شاغل و ... مجبور به بازگشت به تحصیل  

می باشند. 

البته منبع ما در آموزش جهاد اعلام داشت که سعی در اصلاح این بخشنامه داشته و از  

حقوق دانشجویان حمایت خواهد نمود . 

لذا منتظر اطلاعیه های بعدی باشید.

نظرات 4 + ارسال نظر
احسان میرزایی 1389/10/08 ساعت 10:55 ب.ظ

زپلشت آید و زن زاید و مهمان ز در آید

مجید نعمتی 1389/10/09 ساعت 12:41 ب.ظ

بورووووووووو.
دوباره!
یعنی میتونن من رو از اون سر دنیا بکشن تو دانشگاه واسه پاس کردن متون اسلامی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

برا متون رو نمی دانم ولی برا اسلامی باید بیایی

محمد حسن قیصری 1389/10/10 ساعت 02:22 ب.ظ

ای ول چقدر باحال
یعنی همه ی اونایی که فارغ التحصیل شدند، کشک
همه ی اونایی هم که یه دانشگاه قبول شدند کشک
به هیچ کدوم هم مدرک نمیدن تا برگردند و متون پاس کنند
خدایی حالا نمیشه مدرک کارشناسی الکترونیک بدون متون گرفت
درس پیش نیاز ارشده ؟؟؟؟
همین کارها رو میکنن آدم مجبور میشه هر چی از اسلام یاد گرفته
بزاره کنار دهنش باز کنه ....
من الان اصلا اعصاب ندارم یه باره بگو یارانه های واحد های درسی هم بر داشتند دیگه

باور کن من بی گناهم و بی تقصیرو از طرف خودم و واحد خبریم عذر خواهی می کنم

احسان احمدی 1389/10/10 ساعت 06:01 ب.ظ

دل خجسته ای داری ها علی جون.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد