شباهت دخترها و پسرهای ایرونی

این هم شباهت .....

این هم شباهت دخترها و پسرهای ایرونی

1- هر دو تاشون فکر می کنن جامعه درکشون نمی کنه.
2- به دو تاشون اگر رو بدی سوارت میشن
!
3- هر دوشون می تونن 200.000 تومان رو در 2 ساعت خرج کنند
.
4- هردوتاشون با والدینشون دعوا و درگیری دارند
.
5- مهمترین ویژگی هر دوتاشون تغییر شخصیتشونه
.
6- دو تا شون در ظاهر دشمن خونی جنس مخالف هستند اما در باطن دلشون واسه جنس مخالف غش و ضعف میره
!
7- دو تاشون از دروغ متنفرن اما هیچ وقت حرف راست نمی زنند!

 

دخترا به پنج گروه اصلی تقسیم میشن 
‌گروه اول دخترائی هستند که پسرا رو بدبخت میکنن
گروه دوم دخترائی ‏هستند که اشک پسرا رو در میارن
گروه سوم دخترائی هستند که جوون پسرا رو به لبشون میرسونن
گروه چهارم ‏دخترائی هستند که کاری میکنن پسرا روزی 18 بار‌آرزوی مرگ کنن!
گروه پنجم دخترائی هستند که به اشتباه فکر ‏میکنن جزو هیچکدوم از گروههای بالا نیستن

نظرات 9 + ارسال نظر
حسن مجیدی 1389/09/30 ساعت 12:42 ق.ظ

فکر کنم گروه پنجم از همه بیشتر باشه!!!

محمد حسن قیصری 1389/09/30 ساعت 10:57 ق.ظ

تو دوباره بحث های جدال برانگیز مطرح کردی
آخه هر حقیقتی رو که نباید گفت

نازنین سهرابی 1389/10/03 ساعت 11:24 ب.ظ

من افتخار میکنم جز 4 گروه اولم. هووووووووووووووورررررررراااااااا

فخری سجادی 1389/10/05 ساعت 08:23 ب.ظ

آیا از جنگ بین دو جنس (زن و مرد) خسته نشده اید؟

زنان و مردان باهم متفاوت هستند،

در این دو نکته تردیدی نیست.
ولی به جای تاکید روی کیفیت های منفی زن و مرد ،
چرا روی نقاط مثبت آنها تاکید نکنیم؟

بیایید از خانم ها شروع کنیم:
خانم ها مهربان ، عاشق و دلسوزند.

خانم ها وقتی خوشحالند گریه میکنند.

خانم ها برای نشان دادن توجه و علاقه همیشه کارهای کوچکی انجام میدهند.

خانم ها برای دستیابی به بهترین چیزها برای همسر و فرزندانشان دریغ نمی کنند.

خانم ها قدرت این را دارند که وقتی خیلی خسته هستند و نمی توانند روی پا بایستند ، لبخند بزنند.


خانم ها می دانند چگونه یک وعده شام یا ناهار معمولی را به یک فرصت تبدیل کنند.

خانم ها می دانند چگونه از پول خود بهترین استفاده را ببرند.

خانم ها می دانند که چگونه یک دوست بیمار را تیمار کنند.

خانم ها شادی و خنده را به دنیا ارزانی می دارند.

خانم ها می دانند چگونه ساعت های متوالی کودکان را سرگرم کنند.

خانم ها صادق و وفادار هستند.

خانم ها در زیر آن ظاهر نحیف ، اراده پولادین دارند.

خانم ها برای یاری رساندن به دوست محتاجشان، همه کار انجام می دهند.

خانم ها از بی عدالتی به آسانی به گریه می افتند.

خانم ها می دانند چگونه به یک مرد احساس پادشاه بودن بدهند.

خانم ها دنیا را مکانی شادتر برای زندگی می سازند.
...

حالا نوبت مردهاست....:
مردان برای حمل اشیاء سنگین و کشتن سوسک و مارمولک وعنکبوتها خوب هستند.

به ‌نام خداوند مردآفرین
که بر حسن صنعش هزار آفرین

خدایی که از گِل مرا خلق کرد
چنین عاقل و بالغ و نازنین

خدایی که مردی چو من آفرید
و شد نام وی احسن‌الخالقین

پس از آفرینش به من هدیه داد
مکانی درون بهشت برین

خدایی که از بس مرا خوب ساخت
ندارم نیازی به لاک، همچنین

رژ و ریمل و خط چشم و کرم
تو زیبایی‌ام را طبیعی ببین

دماغ و فک و گونه‌ام کار اوست
نه کار پزشک و پروتز، همین!

نداده مرا عشوه و مکر و ناز
نداده دم مشک من اشک و فین!

مرا ساده و بی‌ریا آفرید
جدا از حسادت و بی‌خشم و کین

زنی از همین سادگی سود برد
به من گفت از آن سیب قرمز بچین

من ساده چیدم از آن تک‌ درخت
و دادم به او سیب چون انگبین

چو وارد نبودم به دوز و کلک
من افتادم از آسمان بر زمین

و البته در این مرا پند بود
که ای مرد پاکیزه و مه‌جبین

تو حرف زنان را از آن گوش گیر
و بیرون بده حرفشان را از این

که زن از همان بدو پیدایشت
نشسته مداوم تو را در کمین.


خدایی چطوری دلتون میاد این مارمولک به این ظریفی و خوشگلی رو بکشین؟ گناه داره خیلی نازه
عنکبوت هم قشنگه بیشتر از چهارتا پا داره!

محمد حسن قیصری 1389/10/08 ساعت 10:09 ق.ظ

حیف که خانم سجادی اینو به عنوان یه پست نفرستادند اگه نه بلد بودم چطوری جواب بدم
ولی خب یه نکته کوچیکش رو که اشاره کنم این که
خانم ها با فرض درست بودن همه ی محاسنی که خانم سجادی برشمردند ، حتی به درد سوسک کشتن هم نمیخورند
فعلا تا همین جا بسه
لطفا این مسائل جنجالی رو مطرح نکنید

مجید نعمتی 1389/10/08 ساعت 04:33 ب.ظ

مهدیییییی
میگما!
اون نظرو خانوم سهرابی داده
مطمعنییییییییییییی
یعنی هیچ شکی توش نیست!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
بحق چیزای ندیده، آدم تو این دوره زمونه چه چیزایی که نمیبینه

مجید نعمتی 1389/10/09 ساعت 12:47 ب.ظ

آخ جون، دعوا.
منم هستم، حالا باید کیو بزنیم؟
ولی مهدی از تو دیگه انتظار نداشتم، آخه حیف نیست وقت خودت رو صرف این بحث های نژآد پرستانه میکنی؟
خانم سجادی با شما که دیگه هیچ حرفی ندارم.
آقا زودتر تکلیف من رو روشن کنین، باید کیو بزنیم

محمد حسن قیصری 1389/10/11 ساعت 11:06 ب.ظ

مجید جان فعلا خودزنی نکن
به زودی سهم شما رو هم مشخص میکنبم
من تو بحث های نژاد پرستانه خیلی حال میکنم
کلی هم شعر دارم
ایشالا به موقش رو میکنم.

فخری سجادی 1389/10/14 ساعت 11:28 ب.ظ

یا امام زمان . . .
دوباره آقای قیصریه ها قول داد یه متن رو کنه ، خدا این بار رو هم به خیر بگذرونه آخرین بار قضیه بیانیه بود، یادش بخیر چه گرد و خاکی شد!
حالا در کل بی صبرانه منتظره موقش هستیم!!!


برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد