وقت است که بنشینم و گیسو بتراشم!!!

چند وقت پیش رفتم موهای سرم رو با شماره ی دو زدم. تا حالا کف کلم رو ندیده بودم! برق میزنه در حد پرژکتورهای نیوکمپ!!! همه می گن این طوری خوش تیپ تری!!! عیبی نداره نیت شون خیره می خوان دلداری بدن دیگه. الان دارم مفهوم واقعی حسن کچل بودن رو درک می کنم!!! دو روز دیگه برج 10 شروع می شه، چهارشنبه. برج 10که شروع بشه خدمت مقدس سربازی بنده هم آغاز می شه.  دو روز دیگه سربازم، زیر پرچم ، آش خوری ، اجباری ، خدا هیچ خونه ای رو بدون سرباز نذاره! (آمین)   

می گن سربازی پسرها رو مرد میکنه !!! یعنی واقعا با این پیشرفت علم و تکنولوژی هیچ راه دیگه ای برای مرد شدن اختراع نشده؟ قرصی ، شربتی، آمپولی ، MRIیی ،CCUیی یه چیزی باشه راحت کنه کار رو؟؟؟ نمی دونم تا کی این سریال مرد شدن ما می خواد ادامه پیدا کنه؟! والا اسرافه به خدا ، اونم توی زمونه ی گرونی! همش داریم مرد می شیم! همش مردانگی جمع می کنیم! نمی دونم چه وقت می خواییم ازش استفاده کنیم؟ اصلا مورد استفاده ای داره؟ یه جورایی دارم شک می کنم که چیز به درد بخوری نیست؟! اگه بود به زور نمی دادنش به خورد ما اونم در این حجم!!!  مرد شدن رو عرض می کنم!  

در هر حال چه خوشم بیاد چه نیاد شتری است که می خوابد. حالا هم نوبت من شده. باید تن در داد چاره ای نیست! البته چاره که داره ولی شامل حال این حقیر نشد. معافی و کسری و بند و تبصره و بسیجی فعالی و... از این جور خیرات ها که هست!!! به ما نمیدن مال از ما بهترونه! 

مثل یک کودک تشنه ی کسب مردانگی باید 17 ماه (اگه اضاف نخورم) به صورت مقدس وار گونه ای خدمت کنم! هرچی هم فریاد میزنم ، داد میزنم که آقای من ، برادر دینی ، جناب محترم عزیز فرمانده ، پاسدار، سپاهی، بنده تشنه نیستم کسی نمی شنود! خدا به خیر بگذرونه. همه را رحمت کنه. من رو هم بیامرزد انشاا...  

دیگه بسه خداحافظ همین حالا که نه همین چهارشنبه که میاد... مراقب خودتون و قشر آسیب پذیر سربازهای اطرافتون باشین.

نظرات 10 + ارسال نظر
امیر گودرزی 1389/09/29 ساعت 03:35 ق.ظ

سلام حسن جون درد و دل کن بگو داد بزن ناله کن خودتو خالی کن حداقل من میفهمم چی میگی چون همه چیزایی که گفتی شامل حال من حقیرم میشه منتها با دو ماه تاخیر انشالله برج دوازده بهت ملحق میشم.
خدای ما هم بزرگه انشالله حداقل کاری کنه این شتره خیلی وزنش سنگین نباشه!
واقعا هرررست!(اینجاشو میدونم فقط خودت فهمیدی)

واقعا هررررره است

ما به شترش هم قانعیم. بزرگتر نشه...

مجید نعتی 1389/09/29 ساعت 11:59 ق.ظ

سلام علیکم.
به به.
پس بالاخره برج 10 رسید، 12 هم که میرسه
و بالاخره نامه ی اعزام ما هم میاد.
شما که خبر به این خوشی رو دادی، پس چرا اطلاع رسانی کامل نکردی؟؟
نگفتی کجا اوفتادی، با کدومیکی از نیروها هستی.
از اونا مهم تر
چرا عکس هات رو نگذاشتی؟؟؟؟؟؟؟؟؟
عکس بزار تا ما هم مستفیض بشیم.
اینشالا منم تا چند ماه آینده بهتون ملحق میشم.

میرسه آقا مجید برج ۱۲هم میرسه خدا به همه سربازها صبر بده!!!
آموزشی رو افتادم کیلومتر ۲۰اراک!!!
باید افتخار کنم که در نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران خدمت می کنم!!!

احسان میرزایی 1389/09/29 ساعت 01:10 ب.ظ

سلام حسن جون درد و دل کن بگو داد بزن ناله کن خودتو خالی کن حداقل من میفهمم چی میگی چون همه چیزایی که گفتی شامل حال من حقیرم میشه منتها با چهار ماه تاخیر انشالله برج دو بهت ملحق میشم.
خدای ما هم بزرگه انشالله حداقل کاری کنه این شتره خیلی وزنش سنگین نباشه!
واقعا هرررست!(اینجاشو میدونم فقط خودت و امیر فهمیدید)

دیگه دلی نمونده برای درد و دل آقا احسان گل شتره از روی دل ما رد شد رفت!!! واقعا هررررست!!!

محمد حسن قیصری 1389/09/29 ساعت 02:24 ب.ظ

آقا دلمو کباب کردی
ولی یه کم هم رفتم توی فکر ، راستش اگه تمام مقدسین کشور ما مقدس بودنشون مثل خدمت سربازی باشه، .....
ما هم مثل شما یه روزی باید برای نظام مقدس خدمت مقدس سربازی رو انجام بدیم . اما خب نوبت ما هنوز نرسیده .
ولی میدونم که تو نوبتم و منم مثل شما نه کارتی دارم نه سابقه ای و نه پارتی و هیچ تبصره ای هم شامل حالم نمیشه غیر از بند اضافه خدمت که اونم طبیعیه .
فقط امییدوارم با این وضعی که داره پیش میره تا میاد موعد سربازیم برسه مویی روی کلم مونده باشه که بخام بتراشم ، کچل شدیم رفت .
اگه تونستی یه عکس از هم از خودت بزار تو وبلاگ دلمون هوات رو کرد یه نیم نگاهی بهش بندازیم

شما با این افکار و زبونت چه جوری می خوای محیط ولایت مدارانه ی سرباز خونه رو تحمل کنی؟؟؟؟ خدا به خیرت بگذرونه!!!!

احسان احمدی 1389/09/29 ساعت 04:43 ب.ظ

سلام
منم بهت ملحق میشم برج ۱۲ ،ناراحت نباش مرد میشیم.

کاشکی این زمان پایان مرد شدن رو اعلام می کردن که ما خیالمون راحت بشه انتهایی هم داره. همینجور داریم می شیم فقط

مهدی صورتی 1389/09/29 ساعت 10:39 ب.ظ

سلام حسن جون
به سلامتی داری میری سربازی!
خوش بگذره کلی باحاله خدا نصیب همه کنه
فقط امیدوارم که خوش بگذره بهت
مواظب خودت باش.
تو آموزشی پاکت ساندیس یادت نره حنما یکی تو جیبت داشته باش

آره دیگه مهدی جون وقت رفتنه.
ممنون از راهنماییت.

رامین 1389/09/30 ساعت 03:03 ق.ظ

سلام حسن جون.
اگه بدونی چقدر دلم برات تنگ شده. بلاخره تو هم آش خور شدی.
خوبه عوضش مرد میشی(حالم از این قسمت مرد شدن بهم میخوره)
اما شک نکن که خاطرات خوبی از سربازی برات میمونه.

منم دقیقا از همون قسمتش حالم به هم می خوره!!!
ما خاطره باز ها با خاطره بازی زنده ایم! (عجب جمله ای شد)

علی زال 1389/09/30 ساعت 11:22 ق.ظ http://ali20zal.blogsky.com

سلام
حسن جان دوست عزیزم
امیدوارم خوش و خرم باشی و زیاد هم سخت نگیر . نهایتش یه آرنولد واقعی میشی .
من که ترم آخرمه اما به همین زودی ما هم بتون می رسیم .
به نام یزدان سربلند و خوش تیپ و سرفرآز باشید .

دم شما گرم.چشم انتظارتم.

پدریان 1389/10/05 ساعت 03:51 ب.ظ

سلام عزیزم
چرا اینقدر ناامیدانه....
این شتریه که در خونه هر خری میخوابه
حالا بد شانسی خوابیده رو خودما!!!
چند روزه از کمردرد روز و شب نداریم.
ماهم برج۱۲ ایم.اقا موفق باشی

دور از جون خر!!!
دوست دارم می دونی که این کار دله

قاسم 1389/10/11 ساعت 12:02 ق.ظ

سلام
من دوباره دیر رسیدم.احتمالا زمانی نظر من را تایید می کنی که مقدماتی تمام شده.ایشالا این سربازی تو هم تموم بشه که کچلمون کردی از بس نامه غمگینونه و دلسوز نوشتی.آدم فکر می کنه می خواند ببرنت کشتارگاه سرتو ....
شوخی کردم.هرچی دلت می خواد بگو.

آمدم مرخصی. تشویقی گرفتم.
البته با نون بازو های خود برداشت بد نکنین.

دیر میای ولی خوبه که میای.
خداییش خیلی داره خوش میگذره کلی می خندیم با دوستان.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد