پیشنهاد

سلام دوستان 

یه پیشنهاد داشتم و اون اینه که بیایم به صورت هفتگی یادو هفته یا یک ماه یک بار بسته به نظر اعضا هر بار یه سوال یا یه موضوع مهم در باره مشکلاتمون, اینده شغلی,  ازدواج , تحصیل, زیباترین خاطره , عکس و هر چیز دیگه ای که ارزش بحث کردن (البته بحثی که منجربه کمک بقیه باشه نه تحمیل عقایدوجنگ وجدال)ومطرح کردن داره ارائه کنیم به طوری که این موضوع همیشه تو صفحه اصلی باشه و بقیه اعضا در موردش نظر بدن.بازم با نظر جمع میشه این ایده رو بهتر کرد البته مدیر سایتم باید یه کم زحمت بکشه روش کار کنه.

فقط خواهشا نظر بدین چه موافق بودید چه نبودید کلی فسفر سوزوندم به حرمت همین فسفرا!مرسی

نظرات 5 + ارسال نظر
محمد حسن قیصری 1389/09/12 ساعت 03:34 ب.ظ

فقط به حرمت فسفرهایی که سوزوندی
آقا بزن بریم
ایده جناب عالی حرف نداره
فقط یه سوال این آینده شغلی و ازدواج و تحصیل جزو مشکلات هستند یا جدای از اونا ؟

اینا عین مشکلن عزیزم

مجید نعمتی 1389/09/13 ساعت 08:55 ق.ظ

اگه به کل کل منجر بشه، من پایم

قنواتی 1389/09/13 ساعت 02:47 ب.ظ

موافق

قاسم محمد پور 1389/09/14 ساعت 11:20 ب.ظ

سلام.
من که موافقم.
چون دوست دارم درمورد چیزهایی که من فکر می کنم دیگران هم فکر کنند و همچنین اجازه بدند ما هم با عقایدشون آشنا بشیم.

داود درتومی 1389/09/16 ساعت 11:26 ب.ظ

سلام امیر جان

پیشنهاد خوبیه ...
راستی دوستان لطف کنند موضوعات سیاسی رو بیخیال شن

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد