قدردانی

سلام به همگی! 

در ابتدا تشکر میکنم از همه ی دوستان بابت پیام های تبریکتون.از همین جا عذرخواهی میکنم که نتونستم حداقل از طریق وبلاگ به جشن عروسی دعوتتون کنم.راستش رو بخواین فردای روزی که کارتای عروسیو پخش کردیم پدرم بعد از چند ماه بهبود بیماری دوباره بیماریشون برگشت کرد و در بیمارستان امید بستری شدن و شب عروسی به جای اینکه پدرم برای بدرقم بیان من به بستر ایشون رفتم .در هر حال شب عروسی غم انگیزی داشتم و امیدوارم برای هیچ کس دیگه ای این اتفاق رقم نخوره. از خدا آرزوی خوشبختی همتون رو دارم. و بعد از اون از همگی میخوام که برای سلامتی پدرم دعا کنید.

نظرات 5 + ارسال نظر
مجید نعمتی 1389/08/11 ساعت 04:12 ب.ظ

انشالا هر چه زودتر به بهبودی کامل برسن و شما رو تو شروع زندگیتون کمک کنن.
من این چند وقت که خودم خیلی رو به راه نبودم به یه شعری رسیدم که میگه:
هر چه از دوست رسد نیکوست.

آرزوی خوشبختی میکنم واسه شما و همسرتون، اینشالا پا به پای هم پیر بشین

پدریان 1389/08/11 ساعت 06:13 ب.ظ

انشالله که خداوند نعمت سلامتی را به پدرتون هدیه کنه(الهی امین)

فخری سجادی 1389/08/11 ساعت 06:47 ب.ظ

سلام مریم جان
امید وارم پدرت زودتر سلامتی شون رو بدست بیارند و به کانون خانواده برگردند وزندگیتون پر از لحظات شاد و به یاد ماندنی بشه.
انشاا. . . ماهگرد ( آخه سالگرد خیلی دیره) ازدواجتون رو با پدرت با هم جشن بگیری و شادیه حضور پدرت تو خونه و بهبودیه کاملشون باعث بشه خاطره ی غم انگیز عروسیت جا شو با یه خاطره ی بیاد موندنی عوض بکنه
لحظه هات سرشار از شادی و سلامتی
و زندگیت لبریز از احساس خوش بختی

مهدی صورتی 1389/08/12 ساعت 12:48 ق.ظ

سلام
انشاالله که سلامتی پدر گرامیتان زودتر حاصل شود.
امیدوارم که تو زندگیتون همیشه موفق باشید.

حسن مجیدی 1389/08/12 ساعت 07:12 ب.ظ

مبارک باشه.
انشاا... که پدر بزرگوارتون هم خوب بشن.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد