من عاشق اینم که تو جیب لباسام پول پیدا کنم

سلام به همگی.داشتم رد میشدم گفتم بزار ما هم یه مطلبی گذاشته باشیم. اول از همه اینا بگم که قالب وبلاگ خیلی بیریخته.. رنگ سیاهش زیادیه و خیلی بی روحه کادرهای کناری هم خیلی مستطیل شکلند. بیشتر شبیه سایتهایی تبلیغاتی شده البته میدوم مهدی جون ناراحت نمیشه اما اینا بزارین به حساب یه انتقاد سازنده. خدا را چه دیدی همین طور پیش بره مهدی میشه کارشناس ارشد طراحی قالب های وبلاگ! راستش تو این مدت دارم دوران درب وداغونیمو پشت سر میزارم یا بهتر بگم پشت سر میزارییم. دورانی که یه قرون پول ته جیبم پیدا نمیشه. 

چند روز پیش تو کمد لباسام یه پاکت پر پول نو پیدا کردم که مال داداش کوچیکم بود. عیدیاش بود! 

منم عین یه ....گذاشتم تو کیفم.هنوزم عذاب وجدان داره دیوونم میکنه. 

آره خلاصه صبح ها یه ساعت زودتر از خونه میام بیرون و شبا هم...اه اه..ولش کن.خلاصه ماشین زیر پامون شده اتوبوس. یادش بخیر یه زمانی ملت اتوبوسی را مسخره میکردیم حالا خودمون شدیم پایه ثابتش. اما خوبه. احساس میکنم دارم رشد میکنم. اینم از جوونی ما. 

داشتم فکر میکردم خدا رو شکر 23 سالمه و بعد از ریاست جمهوری احمدی نژاد یه ته مونده ای از جوونی مون مونده.... 

خب دیگه من باید برم.   دلتنگتونم.                                      خدا نگهدار تا برنامه بعدی 

نظرات 6 + ارسال نظر
فخری سجادی 1389/08/10 ساعت 11:35 ق.ظ

حالا فکر کنید من داداش کوچیکم هم عیدیاشو تو لحظه خرج میکنه
!!!
برید خدارو شکر کنید. . .

راجبه قالب وبلاگم منتظر بودم آقای صورتی پست بزارن رو پست خودشون تشکر کنم حالا که شما سر خیر شدید همین جا میگم- به نظر من که خیلی شیک و متنوع شده کلی خارجی شده از دور اصلا نشناختمش خیلی ممنون آقای صورتی که وقت میزارید و خسته ام نباشید
بقیه دوستان بیایید دست به دست هم بدیم به مهر و یه لوگوی شیک واسه وبلاگمون بسازیم این لوگوی فعلی یه خورده پیچیدست

احسان میرزایی 1389/08/10 ساعت 01:47 ب.ظ

سلام
می خواستم در مورد تم وبلاگ نظر بدم و بگم که با نظر رامین موافقم به نظرم منم یه خورده تو ذوق میزنه
صبر کردم تا مهدی یه پست نظر خواهی بزاره ولی نزاشت منم اینجا نظر دادم ایشالا که آقا مهدی هم ناراحت نمی شه

مجید نعمتی 1389/08/10 ساعت 07:17 ب.ظ

خیییییییییییییییییییییلی نامردی.
حالا دو روز دیگه اون بچه میره سراغ عیدیاش، سر خورده میشه.

حسن مجیدی 1389/08/10 ساعت 07:42 ب.ظ

عجب آدمی بودی تو!!!!!!!!!!!!!!

قالب وبلاگ هم برای مدتی می تونه قشنگ باشه. با تشکر از ریاست محترم وبلاگ.

علی زال بهبهانی 1389/08/10 ساعت 08:14 ب.ظ

سلام رامین جان
من عاشق این رسم الگفتارت هستم .
ادامه بدی نویسنده خوبی میشی البته با همکاری حسن مجیدی
من فکر کنم طرحواره خوبی برای تنوع باشه .

پدریان 1389/08/11 ساعت 04:06 ب.ظ

راجع به تم وبلاگ من کلا با تهوع (یا همون تنوع)یا تحول خیلی خیلی موافقم
این تم بالاخره متفاوته ولی زمانش کم باشه بهتره چون عذاداره!۱۱

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد