تبریک

 

 

سلام به همگی 

و یه سلام مخصوص به خانم مهندس حق شناس اول از همه این گلهای خوشکل یک هزارم از گلهاییه که همراه دعای خیر تقدیم شما و همسرت میکنم! قسمت نشد تو  شروع زندگیه مشترکت همراهیتون کنم اما دعای خیرم رو از راه دور بدرقه راهتون کردم و خیلی خیلی واستون خوشحال شدم  

 امید وارم ۱۳۸۹ سال و ۸ ماه و ۷ روز با شریک زندگیت با خوبی و خوشی مسیر زندگی رو طی کنی فقط احتمالا به جا اینکه به پای هم پیر بشید به پای هم فسیل میشید!  

( زیاد که تابلو نشد ادبیاتم مخصوصا تیکه رمانتیکش چقدر ضعیفه؟!) 

امید وارم خبر خوش بختی همه ی خانم و آقایون مهندسا رو تو همین وبلاگ بشنویم و ما هم تو شادیشون شریک بشیم!

 

 

نظرات 7 + ارسال نظر
احسان میرزایی 1389/08/08 ساعت 10:02 ق.ظ

سلام
تبریک میگم خانم حق شناس ایشالا که خوشبخت شید و به پای همدیگه پیر شید البته در ۹۰٪ مواقع این اتفاق نمی یفته ولی خدا کنه شما جزء اون ۱۰٪ باشید

حسن مجیدی 1389/08/08 ساعت 07:34 ب.ظ

حالا خودشون کجان؟؟؟ کسی شام نخواسته که پیداشون نیست!!!
البته من از الان اعلام کنم که بنده به هیچ عنوان شام نمی خوام! اصرار نکنین. چون هنوز مزه ی شامی که شما دادین زیر دندونم مونده!!!!

قابلی نداشت

پدریان 1389/08/08 ساعت 10:37 ب.ظ

ببخشید شما خودتون ما رو حساس کردید به جملات،
من هم بیکــــــــــــــــــــــــــــــــار!!!!!!!!
نشستمو تا تونستم ایراد گرفتم.
نه کی گفته!اتفاقا تیکه رمانتیکش خیلی خوبه منتهاش جاهای دیگش یکم /یه ریزه/ کار داره
گیر یه پیچ:
خوشکل!==خوشگل
گیر دو پیچ:
قسمت:<رویدادناشی ازسرنوشت>شرکت توی مجلس شادی که دیگه...
گیر سه پیچ:
(گلهاییه!==گلهااییه)(با خوبی!==به خوبی) ( تو همین وبلاگ بشنویم!==بخونیم)(امید وارم)(امیدوارم)
گیر چهار پیچ:
دعا رو تقدیم به خدا میکنن نه مخاطب.
گفتی اول از همه ، ولی دیگه نگفتی بعد از ان...و در اخر..
گیر پیـــــچ پــــــیچ:
خوشبختی رو بلا فاصله بعد ازدواج که نمیشه سنجید
تا اونموقع کی زنده..

نه شما یه کاری واسه خودت جور کن اگه اینجوری باشه که دیگه آبرویی واسه من باقی نمیمونه!!!! کاری نداریما ولی اینقدرا هم که شما گیر دادید پیچ نداشت! داشت؟

نسیم 1389/08/08 ساعت 10:50 ب.ظ

دوسم
الهی فدات شم .تو دیگه چوب کاریمون نکن .تو دعا کن خبرهای خوشحالی همیشگی باشن من خودم هر روز خبرها را منتشر میکنم.

خدا نکنه! چوب کاری؟ کی؟ من؟ کجا؟ . . . من که هر روز دارم دعا میکنم

مجید نعمتی 1389/08/09 ساعت 09:57 ق.ظ

امید جون ایول
خانم سجادی زیاد پیچ نداشت، ولی از همین نوشته ی بدون پیچ اینقدر پیچ تراشیدن خودش کلی هنره.

از این به بعد پول میگیرم . پست میزارم تا هنرای بچه ها شکوفا بشه

پدریان 1389/08/11 ساعت 06:34 ب.ظ

با همون یکمقدار شناختی که ازتون داشتم (میدونستم با این چیزا ناراحت نمیشید)یه شوخی کردم
و گرنه به قول مجید شما که اینقدر پیچ نداشتید
و انسافا حم نداشت اینو غبلا اصباط کردید.

نه بابا من اعتماد به نفسم بالاتر از این حرفاس خودم میدونم نوشتم کاملا بی عیب و نقص بود

پدریان 1389/08/12 ساعت 06:17 ب.ظ

به هر حال من هرگز دوست ندارم تنها خانم فعال رشته الکترونیک را از دست بدیم.
ضمن اینکه از امروز باید ۱۴بار پیامها و نظراتم را چک کنم تا کسی()بهم گیر پیچدار نده..

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد