شهر خالیست ز عشاق بود کز طرفی /مردی از خویش برون آید و کاری بکند

 

جهان سوم کجاست؟

  

روزی در آخر ساعت درس، یکی از دانشجویانم که دانشجوی دوره دکترا و اهل نروژ بود از من پرسید : استاد! شما که از جهان سوم می آیید، جهان سوم کجاست؟

فقط چند دقیقه به آخر کلاس مانده بود. من در جواب مطلبی را فی البداهه گفتم که روز به روز بیشتر به آن اعتقاد پیدا می کنم. به آن دانشجو گفتم :

                  جهان سوم جایی است که هر کس بخواهد مملکتش را آباد کند 

                                            خانه اش خراب می شو د 

                                   و هر کس که بخواهد خانه اش آباد باشد 

                                        باید در تخریب مملکتش بکوشد 

                                                                              

                                                                                          « پرفسور حسابی»

                                                                                

نظرات 4 + ارسال نظر
حسن مجیدی 1389/08/07 ساعت 07:40 ب.ظ

عجب!!!
حرف حق رو باید از بچه های استان مرکزی شنید!!!

داود درتومی 1389/08/08 ساعت 02:32 ق.ظ

خدایش بیامرزد ٬ مرد بزرگی بود. حقیقتا که راست گفته.

یه سوال از دوستان:

واقعا بین آبادی خونه و آبادی مملکتتون کدومو انتخاب می کنید؟
لطفا شعار ندید و نظر واقعیتون رو بیان کنید.

ایشالا که آبادی مملکت

حسن مجیدی 1389/08/08 ساعت 07:41 ب.ظ

من همیشه این سوال توی ذهنمه؟؟؟ که چرا اصلا دکتر حسابی آمد به ایران؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ دیگه زیادی حس وطن پرستی داشته!!! هیچیزی زیادش خوب نیست!!!

اومد تا مملکش رو آباد کنه و پی حراج شدن خونش توسط بانک رو هم به خودش مالید

پدریان 1389/08/08 ساعت 10:46 ب.ظ

داوود جون میگه بین آبادی خونه و آبادی مملکتتون کدومو انتخاب می کنید؟
حالا یه نکته هست که کشورهای جهان اول هر دوتاش اباده!!!

ولی اگه مملکت ما مثل الاکنگه و باید یکی را انتخاب کرد من دوست ندارم لنگام تو هوا باشههمون خونمون اباد باشه بهتره....

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد