سفر به شمال

سلام به همه دوستان. 

چند روزی بود که بی خبر به مسافرت رفته بودم.دوست داشتم که شما هم گوشه ای از این مناظر زیبا را ببینید و قدر کشور عزیزمان ایران را داشته باشید. 

می دونم ممکنه تعجب کنید. ولی این اولین سفر من به شمال بود. 

شاد باشید. 

نظرات 5 + ارسال نظر
احسان میرزایی 1389/07/25 ساعت 09:50 ب.ظ

سلام
خیلی مناظر قشنگی بود به خصوص اون سه منظره ی آخر

آره واقعا قشنگ بود.اون ۳ عکس آخر هم به این دلیل بود که بفهمید راست می گم.

حسن مجیدی 1389/07/26 ساعت 01:01 ق.ظ

شما؟؟؟ رفتی؟؟؟ مسافرت؟؟؟
خوش گذشت؟؟؟
چه عجب بلاخره از این اصفهان دل کندی رفتی یه کم ایران گردی توی این ۲سال که من خودم رو کشتم گفتم بیا باهم بریم یه طرفی بگردیم نمیامدی؟؟؟ چی شد یه دفعه راهی شمال شدی!!!!

ما را بگو کی رو فرستادیم دنبال کار هامون!!!!!!!!!
شوخی کردم برو حالتو بکن ولی اصراف نکن!!!
هنوز باورم نمی شه!!!! شما!!!! شمال!!!! شما!!! مسافرت!!!!

واقعا که!!
من از اصفهان دل کندم؟
من تمام ایران را گشتم و حالا در تدارک سفر به دور دنیا هستم!
منظورم این بود که می خوام بیام اراک
شاد باشی.

حسن مجیدی 1389/07/27 ساعت 12:52 ق.ظ

بیای اراک؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
راست می گی؟؟؟؟؟؟؟
نه نه نه نننننننننننننننننننننه!!! اراک که در برابر اصفهان که!!! نه هم شما بمون اصفهان بهتره!!! اراک که هر کسی رو راه نمیدن!فکر کردی علکیه؟ باید گزینش بشی!!!
تازه از دست اصفهانی ها راحت شدیما!!! ببینم میذاری این روزهای خوش به ۱ماه برسه؟؟؟؟؟؟

کی شه خبر سربازیت رابشنویم رفیق.
فقط تو رو خدا بگو اصفهان نندازنت
البته شما اراکی ها که از خداتونه کلاتون بیافته اصفهان بیایید برش دارید.
راستی کم تو اصفهان ازت پذیرایی کردم تو خونه عموم.

حسن مجیدی 1389/07/29 ساعت 07:17 ب.ظ

من اگه کلام بیفته اصفهان حتما میام برش میدارم.چون که امکانش بسیار زیاده اصفهانی ها برن و زودتر برش دارن!!!!

پذیرایی اونم از من!!!تازه اش هم توی خونه عموت!!! واقعا تخیل قوی داری!!!!

Shadi... 1389/07/30 ساعت 01:40 ب.ظ http://shadi_s69.blogsky.com

پس
چرا من عکساتونو ندیدم؟؟؟

من کوچولو اون پایین بودم.باید روی ادامه مطالب کلیک می کردی دوست عزیز.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد