نظر به اینکه یکی از دوستان فرمودند پست معمای انیشتین رو قبلا آقای پدریان گذاشتند من هم حدفش کردم عینه نظری رو که روی پست گذاشتند رو  می نویسم و جواب میدم 

 

کاش شما که دم از انتقاد سازنده میزنی، این پست رو که قبلا آقای پدریان گذاشته رو نمیگذاشتی
حداقل اونجوری امیدوار تر بودم.(مجید نعمتی) 

 

من الان هم دم از انتقاد سازنده می زنم اما شاید به دلیل کم سوادیم نمی تونم ربط این اشتباه رو با انتقاد سازنده بفهمم اگه کسی فهمید به منم بگه.  

 

این فقط یک اشتباه بود اولا"از اینکه اشتباهم رو بهم گوشزد کردید تشکر می کنم اما از اونجا که پست آقای پدریان 26تیر روی وبلاگ اومده و من اون موقع عضو وبلاگ نبودم و این پست رو هم نخوندم بنابراین این اشتباه از نظر خودم قابل بخششه و همین برام کافیه

 

نظرات 6 + ارسال نظر
مجید نعمتی 1389/07/22 ساعت 02:22 ب.ظ

کسی که بتونه معمای انیشتین رو حل کنه باید بتونه معنای حرف من رو هم بفهمه، خیلی سخت نیست، فقط می خواستم یادت بیارم که انتقادت چی بود و یا اینکه از چه انتقادی حمایت کردی.

سلام
من معمای انیشین رو حل کردم اما بازم نتونستم معمای شما رو حل کنم
اگه منظورت اینه که می خواستم تعداد پستام رو بالا ببرم من که حذفش کردم و از اونجایی که روش پست نوشتن من با روش نوشتن شما فرق می کنه حالا حالاها به تعداد پستای شما نمی رسه پس نگران نباشید
در مورد انتقاد هم من خوب میدونم زیر چی رو امضا کردم و چون اشتباه من از روی ندونستن بوده این انتقاد رو به خودم وارد نمی دونم حداقلش اینه که میایم میگم چرا این انتقاد به من وارد نیست و قهر نمی کنم

مجید نعمتی 1389/07/22 ساعت 02:25 ب.ظ

راستی یه چیزی یادم رفت.
اگه میخواستم تو بوق کنم که همه بفهمن خودم میتونستم!
وقتی اون پست پاک میشد دیگه کسی لازم نبود نظر من رو هم بخونه، اون نظر مربوط به شما بود.
روش من یخورده با ماله شما فرق داره.

شرط ادب حکم می کرد که نظر شما منعکس بشه و از اونجا که قبلا دیده شده که دوستان به خاطر تایید نشدن نظراتشون اعتراض کردن می خواستم این اعتراض به من نشه
به هر حال روش شما برای خودتون محترمه اما طلا که پاکه چه منتش به خاکه

مجید نعمتی 1389/07/22 ساعت 09:28 ب.ظ

اگه شما فکر میکنید که من اون همه زحمت میکشیدم به خاطر یه عدد،که اگه بخواین کل پستامو پاک میکنم.منظوره من انتقاده دومی یعنی تکراری بودن بود،که اینجور که منظور آقای قیصری بود شما باید بدونید من چه مطالبی برام تکراری نیست و همون رو بگذارید،از اونجایی که شما اون انتقاد رو تایید کردین پس در نتیجه اشتباه شما قابل بخشش نیست.حالا هنوزم طلاست؟

۱-در مورد طلا بودن هیچ شکی نکنید
2-در مورد زحمتایی که کشیدید اجرتون با خدا
3-من هنوزم با میر حسن موافقم مطالبی رو که من بدونم برای شما تکراریه ولی باز روی وبلاگ بیارم یک خیانت بزرگ به دوستانم و وقت دوستانمه وقتی که حداقل برای خودشون طلاست ولی مشکل روی همین دونستنه و من نمی دونستم و حذف کردن پست دلیل صداقتمه
4-درمورد اینکه من باید بدونم چه مطالبی برای شما تکراریه و باید بدونم چه مطالبی برای شما تکراری نیست باید بگم من بنده ی خدام نه خود خدا
5-هیچ بایدی در بیانیه وجود نداره اگه پیدا کردید به منم بگید و اگر استنباط شما از این متن این بوده که باید بدانیم شما چه چیز رو میدونید و چه چیز رو نمی دونید این یه استباط شخصی و من یه همچین برداشتی از این متن نکردم و دلیلی هم نمی بینم به برداشت های شخصی شما که شاید فقط برای خودتون قابل قبول باشه جواب بدم
6-من اشتباه کردم اشتباهی که کاملا از روی ندانستن و سهوی بوده و انسان هم موجودیست ممکن الخطا
انشاالله که برود میخ آهنین در سنگ

علی زال بهبهانی 1389/07/22 ساعت 10:16 ب.ظ

سلام
ضمن سلام و خسته نباشید .
لطفا کوتاه بیاید : نعمتی و میرزایی جان





سلام
شرمندم علی جان باور کن منم اصلا از این وضع خوشحال نیستم ولی وقتی ازم سوال میشه باید جواب بدم

مجید نعمتی 1389/07/23 ساعت 10:06 ق.ظ

نه مثل اینکه باید کامل شفاف سازی کنم.
درسته آقای میرزایی، هیچ بایدی توی بیانیه نیست، اون باید رو من برای شما اضافه کردم تا چهار روزه دیگه یکی مثل آقای قیصری پیدا نشه بگه پستایی که آقای میرزایی تو طول چند ماه گذاشته از دم تکراری بوده و یکی مثل خودتون زیرشو امضا کنه، یکی پیدا نشه بگه این کارایی که این یارو میکرده نه اینکه هیچ سودی نداشته تازه وقت ما رو هم هدر داده، یکی پیدا نشه بگه این فقط بخاطر یه عدد همه ی این کار هارو کرده.
درسته اون باید رو اضافه کردم ولی از روی خیر خواهی بوده، تا وضع چند ماهه آینده ی شما این نشه.
تا حالا فکر میکردم من هم یک بنده ی خدام، ولی مثل اینکه باید تو طرز فکر خودم یه تجدید نظری بکنم، احتمالا فقط منم که باید بدونم کی چه مطلبی رو خونده و کی نخونده.
بهتون گفتم روش من یکم با ماله شما فرق داره ولی نپرسیدین چه فرقی داره، من اگه پست شما تکراری بود همون موقع که پست رو گذاشتید بهتون میگم که این پست تکراریه، نه مثل دوست عزیزم که بعد اون همه مدت اومد و حکم داد و شما هم شهادت دادین تا دیگه کسی مثل من نتونه حتی از خودش دفاع کنه.
بد نبود اگه همون قدر که خودتون رو طلا میدونین رو خاک بودنه بقیه این قدر سریع قضاوت نکنید، شخصیت و غرور هر کسی واسه خودش خیلی با اهمیته، حالا حتی اگه واسه اینکه رفاقت بقیه به هم نخوره بیاد و جلوی همه ازتون عذر خواهی هم بکنه.
شاید این حرف ها هیچ وقت نباید زده میشد، نمیدونم؟!

فکر نمی کردم دلتون اینقدر پر باشه کاش این حرفا رو زود تر می زدید
من همون اول از اینکه بهم گوشزد کردید که این پست تکراریه تشکر کردم بازم متشکرم
مشکل شما اینه که همه چیز رو به خودتون گرفتید و بدترین برداشت ممکن رو از هر چیز کردید مگه شما پست تکراری داشتید ... بنابراین اون قسمت بیانیه شامل حال شما نمی شه
من در مورد هیچ کس هیچ قضاوتی نکردم چون اصلا در جایگاه قضاوت قرار ندارم من فقط یک نظر دادم مثل بقیه وقتی من به مقام قاضی درمیام که فقط یک رای باشه و اون هم رای من باشه آیا این طور بوده؟
هیچ کس از شما حق دفاع رو نگرفته شما الان هم میتونید از خودتون دفاع کنید وقتی یک بیانیه صادر میشه و شما جواب نمی دید یعنی اینکه خودتونم قبول دارید پس کسی مانع دفاع کردنه شما نشده که اگر جوابیه می دادید قطعا کسانی از شما طرفداری می کردن
به هر حال گذشته از همه ی این حرفا تو رو خدا یه خورده خوشبینانه تر با موضوع برخورد کنید این لیوان نیمه ی پری هم داره

محمد حسن قیصری 1389/07/24 ساعت 08:19 ق.ظ

سلام
بابا مجید جان دلبندم دست بردار
تو یکی دیگه بیخیال شو
نری فردا پست خداحافظی بزاری ها
بابا تو خودت نوشتی "این رفیق ما یه چیزی میگه به دل نگیرید " حالا اومدی میگی "اینا رو میگم تا یکی مثل قیصری پیدا نشه "
اصلا بشکنه این دست که با هر کی دست رفاقت داده ازش خنجر خورده (اینو همینجوری گفتم بحث احساسی بشه ).
در ضمن مجید جان دلبندم افشا گری نمیخاد بکنی من یکی که یک ملیون بار به تو گفتم پستات تکراریند و یک ملیون بار هم بهت گفته بودم بالاخره یه روز بیانیه میدم . حالا یک ملیون بار نه ، ده دفعه که گفته بودم . انصاف داشته باش نامرد.
اصلا بیخیال بیا و این سری رو بگذر
بی خیال شو مجید
داداجون ، جون دادا بیخیال شو

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد