!!!

سلام به همگی  

میبینم که همگی شدیدا مشغولید و هیجان داره از وبلاگ میباره!‌ و واسه اینکه سکوته  حزب کمونیست خانوما رو در هم بشکنم وارد عمل شدم! 

بچه ها کارتون عالیه  وبلاک شده آخر تنوع و از یکنواختی در اومد!!!!!! و منم از طرف همون حزبی که گفتم و فقط و فقط در جهت افزایش تنوع وبلاگ چند کلمه حرف خالصانه با دوستای همکلاسی داشتم:

آقای قیصریه ها منم هم چنان سر حرف شما هستم!!!! چی بودن اون پست های آبگوشتی!! 

 

إ إ إ‌ آقای نعمطی چرا کوتاه اومدید!  به پصت های شما تحین کردند نمی خاید هیچی بگید؟! بیانیه ایی! جوابیه ای! چیزی! تحین از این بیشتر ممکن نیست!   

 

آقای مجیدی کار شما و آقای میرزایی عالیه همینجوری ادامه بدید! اینو بفروشید!‌ پشت اونو خالی کنید! عالیه

  

آخی خانم وطن نژاد حیف که شما خدا حافظی کردید و رفتید و مطمئنم که دیگه به وبلاگ سر نمیزنید وگرنه یه چند کلمه حرفم با شما داشتم ! حیف شد جدا 

  

آقای محمد پور شما هم موضع خودتونو مشخص کنید تا یه گفتمانم با شما داشته باشم! این جور که من از نظراتتون فهمیدم در جهت باد از دم با پست ها موافق بودید !  

 

آقا شمس و آقای قنواتی چرا بین پست های بچه ها پستهای بی ربط میزارید!؟ خب بچه ها از بحث دور میشند و احتمالش هست که یادشون بره داشتند کاملا متمدن با هم بحث میکردند! حالا هر چند ضعیف اما احتمالش هست به هر حال بعد اون موقع کی جواب گو میشه؟؟!!!!‌

 

آقایون و خانم های محترم ( احتمالا منظورم خودمم!!! آهان نه هر ۱۲۰۰ سال یه بار خانم زمانی و خانم حق شناسم هستند) که سکوت کردند! به سکوتتون ادامه ندید! هر کدوم یه بیانیه و انتقاد سازنده از نوع مهندسی بکنید عالی میشه!

 

 

و در آخر یه خواهش از مدیر محترم وبلاگ (قبلش تولدتون با تأخیر مبارک )  

لطفا از آپلود پست های صلح طلبانه ای که روند جریانات وبلاگ رو کند میکنه و  چند ساعتی منتقدین محترم رو تو سر در گمی میزاره و احتمالا چند نفر رو از ادامه ی این بحث هیجان انگیز منصرف می کنه و احتمالا تعدادی رو نادم و پشیمان میکنه جلو گیری کنید! ( آقای مهندس در تومی شک نکنید که منظورم پست شما نیست) آخه اگه همه چیز با صلح و صفا تموم بشه و همه از هم عذر خواهی کنند که نمیشه که. . . !  

 

دوستان شک نکنید که هدفم کاملا خیر خواهانست  

موفق باشید

بدرود

 

نظرات 4 + ارسال نظر
احسان میرزایی 1389/07/20 ساعت 03:39 ب.ظ

این سلامه
در ضمن من پشت کسی رو خالی نکردم پشتمو خالی کردن
اگه می شد یه کاری کرد که شما هم به سرنوشت خانم وطن نژاد دچار می شدید خیلی خوب می شد جو مردونه می شد

متاسفانه اون سلام شما جواب نداره

کلا اینکه پشت همدیگه رو خالی میکنید خوبه حالا زیاد فرقی نداره کی پشت کی رو خالی میکنه

در ضمن جمله بدی تون رو هم آنتن نداد نشنیدم
آهان یه چیزایی شنیدم:
اگه می شد. . . . . . . . . شما . . . . . سرنوشت . . . . . .**. . . ٪ ٪ (ترجمه میکنم اینا پارازیته) . . ++. . .خیلی خوب می شد . . . . . جو مردونه.... بوق بوق بوق!!!

آهان احتمالا گفتید اگه می شد من زودتر می اومدم و سرنوشت وبلاگ رو تغییر میدادم خیلی خوب می شد و اجازه نمیدادم جو مردونه بشه و همه چیز رو بهم بریزند!!! بعدشم احتمالا می خواستید تشکر کنید که قطع شد!!!!!!!!!!!!!!!!

حسن مجیدی 1389/07/20 ساعت 08:20 ب.ظ



شما مطمینی که پست من رو خوندی؟؟؟ فکر کنم بد خط بوده؟؟ یا ۲باره آنتن نمی داده؟؟؟ من پشت کسی رو خالی کردم؟؟؟ بنده عرض کرده بودم که وقتی مطلبی نوشته می شه ممکنه نتیجه گیری ما درست نباشد و منظور نویسنده کاملا چیز دیگری باشد!!!! بنده عرض کردم که آآآآآآآآآآآی شخصی که مطلب رو خوندی می تونستی بهتر و منطقی تر و مهربون تر نتیجه بگیری!!!!



آقای میرزایی راست میگن!!!
باید دم درب وبلاگ بنویسن ورود خانوم ها اکیدا...بسیار اکیدا...خیلی اکیدا...بیشتر اکیدا... ممنوع. اگه وبلاگ مردونه بود که اصلا مشکلی پیش نمیامد. بیانه ای صادر نمی شد...جوابیه ای داده نمی شد...


الان آنتن می ده دیگه؟؟؟ هر جاش هم آنتن نداد بگین تا...!!!


پس اینطور که شما میگید اگه وبلاگ مردونه بود چه بی مزه و حوصله سر بر بوده!!!
باشه من به بزرگواری خودم بخشیدم و حرفتون رو نشنیده میگیرم!!!

سعید شمس 1389/07/20 ساعت 11:10 ب.ظ

سلام!
شما سخت در اشتباه هستید. مطالب اینجانب دقیقا به مسائل اتفاق افتاده درون وبلا گ ربط داشت و در جهت خاموش کردن آتش های موجود و همچنین صلح برقرارکردن جناحین بود.
شما انگار خیلی هیجان و دعوا دوست داری؟
شما می تونید یک سر به مجلس شورای اسلامی واقع در میدون بهارستان بزنی و هیجان و دعوا بین دولت مردان و دولت زنان را به طور زنده مشاهده کنید.
البته شرمنده و روم به دیوار با نظر آقای میرزایی موافقم.

سلام
خب خدارو شکر حداقل تو یه مورد همه با هم اتفاق نظر پیدا کردید!!!!

قاسم محمد پور 1389/07/25 ساعت 08:25 ب.ظ

سلام
من هم نظری ندارم و هر آنچه که شما در باره من نوشته بودید را به عنوان انتقاد می پذیرم.
ای کاش همه ی ادما انتقاد پذیر بودند و اشتباهاتشون را جبران می کردند!!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد