لطفا جو سازی نکنید!

با سلام خدمت دوستان !

از این قرار من این مطلب رو نوشتم  که همه ی دوستان تذکرات جالبی گذاشتن منم گفتم که از کاروان عقب نمونم و واسه خودم  بیانیه ای داده باشم که لطفا جو سازی نکنید. همچنین حاشیه پراکنی نکنید چون  همین حاشیه ی حاشیه سازان (ذوب آهن و سپاهان) باعث شده که استقلال و پرسپولیس به این روز بیفتند.

در ابتدا من به عنوان یک برادر کوچکتر(18/2/67) از آقایان درتومی , میرزایی, مجیدی , صورتی ,  نعمتی و رحیمی تشکر می کنم که مطالب جالب و گوشزدهای تپلی در جهت بهبود و ارتقا عملکردمان  در وبلاگ دادند.

دوستان وبلاگ در صلح و آرامش به سر می برد و هیچ مشکلی و جبهه گیری هم نیست اگر هم انتقادی  بوده از روی دوستی فقط یه ذره تند بوده وگرنه رفاقت های ما هرروز محکم تر میشه ( مثل روابط  سیاسی ایران و ونزوئلا , سنگال , سومالی و برکینافاسو)  و امیدوارم خداحافظی خانم وطن نژاد هم به  پایان بگیره و این دوست ناشناس ما برگردند.

فقط  چندتا خواهش از دوستان داشتم

۱. اگر می خواهید انتقادی کنید لطفا به طور خصوصی (TEL,SMS,EMAIL ) باشه

۲. لطفا اگر مطلبی تکراربود از کنارش ساده بگذرید چون ممکنه که مطالب تکراری واسه خیلی از  دوستان جدید باشه مثل خودم چون اصلا تا حالا هیچ مطلبی واسم تکراری نبوده (قربون همتون)

۳. در کنار خاطره ها می تونیم از مطالب عمومی هم استفاده کنیم چون واقعا مطالب UPLOAD   دوستان واسه من خیلی جالب بود  مثل بخش طنز یا سوتی ها که باعث ایجاد یک لیخند یا خنده یا قهقه  یا  ریسه و یا ..... می شه که خود همین باعث شادمانی و ثواب می شه !

۴. دیگه خواهشی ندارم .

من همین جا از طرف ورودی 87 الکترونیک  به خانم وطن نژاد می خواهم بگم اگر دوستان انتقادی  کردند فقط از روی دوستی وصمیمیت بوده و هیچ کدورتی وجود نداره و نخواهد داشت چون ورودی 87  الکترونیک   همشون با حال اند. مطمئن باشید

و همچنین از طرف نهاد ریاست جمهوری ,سازمان ملل , گروه مافیا کشور ایتالیا , فدراسیون فوتبال  ایران ,گروه القاعده وسازمان تجارت جهانی (WTO) خواهش دارم که ایشان برگردند و ثابت کنند که  هیچ کدورتی وجود نداره !

راستی تولد مهدی جوووووووووون و حسن جوووووووون رو تبریک می گم. انشاالله عروسیشون.مخلص همه بچه های الکترونیک نیستم به جز ورودی 87 جهاد دانشگاهی !

نظرات 3 + ارسال نظر
حسن مجیدی 1389/07/19 ساعت 09:17 ق.ظ

۱.قبلا می گفتن تیم های شهرستانی مظلوم هستن!!! حالا باید بگیم بیچاره تیم های تهرانی
۲.یه چیز دیگه کسی از آقای قیصری ها خبری نداره؟؟؟؟ چرا هیچ نیستش!!!! نکنه اونم....!!!!!

نه خیالت راحت آقای قیصری ها همیشه در صحنه هست.

مجید نعمتی 1389/07/19 ساعت 09:25 ق.ظ

نه مثل اینکه صابون کهریزک به تنت نخورده
قربونت برم در بس

صابون جایی دیگه به تنمون خورده داداش! مخلصم.

محمد حسن قیصری 1389/07/19 ساعت 01:42 ب.ظ

خیلی با حالی
نمیدونم مطلبت طنز بود یا درام ولی خب حرفت حرف حساب بود
باشه من سعی میکنم از کنار مطالب تکراری رد شم
بعضی از دوستان هم سعی کنند از کنار مطالب "حاشیه ساز" من رد بشن
به هر حال خیلی باحالی هم خندیدم هم استفاده کردم .
باشه آقا همه ی موارد غیر از مورد چهارم به چشم

مطلب من طنز دراماتیک بود اصولا اگر مطلبی طنز باشه بیشتر تاثیر داره!
قربونت!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد