توجه

جوابیه


با سلام.

لازم دونستم چند نکته رو در جواب مطلب آقای قیصریه بگم!

مطلب یا به اصطلاح بیانیه شما ( شوخی یا جدی ) برخواسته از اخلاق و نوع تفکر شخصی شماست ... قرار نیست جهان و آدمهای اون ...همونطوری باشن و همونطوری رفتار کننن که دلخواه شماست!
سواد آدم به درسهایی که میخونه و احتمالا درجه و مقامی که می آره ربطی نداره.. سواد شما وقتی بالا میره و شعورتون وقتی رشد میکنه که حرفهای دیگران رو حتی وقتی برخلاف عقاید و نظر شماست رو بشنوید و به اونها فکر کنید!!!

من توی رالی شرکت نکردم که بخوام و اصرار داشته باشم توی تعداد مطالب از بقیه جلو بزنم! فقط وقتی مطلبی به نظرم جالب میاد توی وبلاگ میذارم تا بقیه هم ازش استفاده کنن!!!


اگه به نظرتون یه بیگانه مزخرف گو هستم میتونید مطالب منو نخونید و نظر هم ندید!


و این وبلاگ رو که فکر میکنم با هدف بالا بردن سطح اطلاعات عمومی و روابط بین اعضا ساخته شده رو تبدیل کنید به یک دفتر خاطرات و هر چی از دلتون میاد رو بریزید توش!!!


شاید اینجوری بیشتر رشد کنید!!!


من برای عضویت توی این وبلاگ از طرف آقای صورتی دعوتنامه گرفتم و تا وقتی خود ایشون از وجود من توی این وبلاگ ابراز نارضایتی نکنن به این وبلاگ سر میزنم!!!


فقط مراقب باشید وقتی شمشیرتون رو از نیام بیرون میکشید نیفته روی پاتون و انگشت شصت پاتون رو قطع کنه و انگشت شصتتون بپره توی چشمتون!!!


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد