مسابقات جهانی زیر دریایی ها ۲۰۱۰

سلام 

این عکس ها تازه واسم ایمیل شده از مسابقات زیر دریایی هاست که امسال برگزار شده. گفتم دوستان تو کار زیر دریایی اند و بقیه هم احتمالا مشتاق! حیفه که عکسا رو نزارم. 

امید وارم لذت ببرید. فقط خونسردی خودتون رو حفظ کنید!!!!

 

مسابقات جهانی زیر دریایی‌ها - سال 2010
 

 



 

 


 


دنبال چی میگردی؟

گفتم که، مسابقه بین زیر دریایی‌ها هست.


 


 


 


 

 

پیشاپیش از یخ  و فسیل بودن مطلب عذر می خوام واسه تنوع بد نیست! راستی عفت کلام داشته باشید

نظرات 7 + ارسال نظر
مجید نعمتی 1389/07/06 ساعت 11:30 ق.ظ

به قول آقای درتومی ........، ...............، ......!!!!!!

خواهش میکنم. این چه حرفیه! اختیار دارید بابا این همه تشکر و اظهار لطف لازم نیست! باشه حتما بازم از این پست ها میزارم قابلی نداشت فقط از این به بعد خواستید نظر بزارید گویا تر بزارید کلی آنالیز کردم تا فهمیدم چی می خواید بگید!

مهدی صورتی 1389/07/06 ساعت 02:07 ب.ظ

خب اون عکس دومیه زیردریاییش تا عمق 20 متری رفته بود زیر آب که اول شده!
همینطوره؟

دقیقا
آفرین. الان ثابت کردین میگن الکترونیکی ها تیز و باهوش اند بی خود نیست!‌

احسان میرزایی 1389/07/06 ساعت 05:28 ب.ظ

خسته نباشید

سلامت باشید!

سمانه وطن نژاد 1389/07/06 ساعت 06:03 ب.ظ

مطلبتون خیلی قشنگ بود. عکسها هم خیلی شکاری از لحظات مسابقه گرفته شده بود!!!


این استقبال دوستان باعث میشه من بازم به فعالیتم تو این زمینه ادامه بدم و کلکسیون عکسهام رو بزارم!

حسن مجیدی 1389/07/06 ساعت 07:07 ب.ظ


آهای اونایی که توی کار زیر دریایی بودین(قاسم محمد پور و آقای گلگونه) هوشیار باشین که دارن...
حالا که این طور شد:
یادش بخیر عجب مسابقاتی بود... توی دریای مدیترانه... چقدر کوسه و نهنگ حمله کرد به زیر دریایی ما ولی این زیردریایی ما بود که همه شون رو خورد!!!!!!!! این یکی از صد ها مسابقاتی بود که ما به مقام اول رسیدیم!!!!!! یادش به خیر....
(اگر من تونستم اثبات کنم که این عکس ها برای مسابقات زیردریایی نیست شماهم می تونی اثبات کنی که ما توی این مسابقات شرکت نکردیم)
و اگر اثبات کردین چند بار از طرف من نظر آقا مجید رو بخونین...

آهای اونایی که توی کار زیر درییایی بودین. اصلا نمی خواد هوشیار باشید. من هیچ کاری علیه افتخار آفرینان کشور اونم تو دریای مدیترانه انجام ندادم آقای مجیدی شوخی کرد!
راستی یادش بخیر وقتی داشتم عکس میگرفتم دیدمتون. اما به خاطر خیل عظیم جمعیت که دورتون بودن و داشتن امضا میگرفتن نتونستم بیام جلو!!!
( من عمرا اثبات کنم که شما تو اون مسابقات نبودین! )

حسن مجیدی 1389/07/07 ساعت 03:53 ب.ظ

خوب با این اوصاف:
دوستان عزیز عکس ها کاملا واقعی هستن بنده اونجا بودم و تمامی عکس ها که از زوایای مختلف مسابقات گرفته شده رو تایید می کنم خیالتون راحت به هیچ عنوان سرکاری نیست!!!

قاسم محمدپور 1389/07/11 ساعت 01:26 ق.ظ

تمام دوستان ببخشید که من همیشه دیر می رسم.
من به عنوان مسئول ارشد گروه روبات زیر دریایی کوسه سفید و به نمایندگی از تمام عاشقان دریا و اقیانوس خشم خود را ابراز می کنم.
فقط نمی دونم از چی باید خشم خود را ابراز کنم.اصلا نمی دونم برا چی باید خشم کنم وقتی دوستی است و اصلا نمی دونم من کی هستم تو گروه روبات زیر دریایی.
راستی من زیر آب هستم اگه توجه کنید حتما می بینید.رفتم یه دوری بزنم و بیام.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد