حیف این لباس محلی ها نیست که خاک بخوره!!!!

آدم افسوس میخوره.

دختر روس در لباس محلی



دختری از قوم باشقیری



دختری از چوکوتکا



دختر اوکراینی در لباس محلی



مردم کومی-ایژموک



دختر ازبک



دختر روستایی روس در لباس زمستانی محلی



رقص اقوام کاباردینو بالکاری در لباس سنتی



دختر اوکراینی



مردم مغول با لباس محلی



دختر روس در لباس قدیمی روسی



مردم تیوا بهنگام رقص در لباس سنتی



مردم گرجی



دختر ترکمن



دختران قزاق در لباس محلی



مردم تاجیک



مراسم عقد جوانان یاکوتیا در لباس محلی



مردم تاتار



اسکیموها

نظرات 4 + ارسال نظر
وبلاگ حقوقی 1389/07/04 ساعت 09:01 ب.ظ http://hoqooqi.blogsky.com

حالا چرا افسوس ؟

ایول ازینکه وبلاگ گروهی زدین // موفق باشید

لباسای به این قشگی حیف نیس کنار گذاشته بشه!!!!

حسن مجیدی 1389/07/04 ساعت 11:09 ب.ظ


این قدر این محلی ها... لباساشون رو می گم ها قشنگ بده ما نمی دونستیم!!! من محلی چه قدر دوست دارم !! ای بابا لباس رو می گم لباس محلی دوست دارم!!!

من که میدونم چیو میگی به بقیه بگو

سمانه وطن نژاد 1389/07/06 ساعت 06:52 ق.ظ

مگه مدرنیته میذاره آدمها هنوزم لباسای محلیشونو بپوشن؟؟
نمیذاره دیگه!!!
مرگ بر مدرنیته
لباس محلی مردم خراسان هم خیلی قشنگه...هم لباسشون هم رقصشون... رقص گندم...دوسشون دارم!هم لباسشون رو هم رقصشون رو و هم لهجه شون رو!

من که ربطشو نفهمیدم، اگه کسی هم فهمید به روی خودش نیاره.
آخه چه ربطی داشت، هاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا....

سمانه وطن نژاد 1389/07/06 ساعت 06:15 ب.ظ

ربط چیو نفهمیدین؟ خیلی واضح گفتم که!!!
بگین خودم توضیح میدم!
ربط مدرنیته با لباس محلی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
خب شما اول بگو ببینم ...میدونی مدرنیته چیه؟
نکنه نمیدونی!!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد