سلام دوستان

فرارسیدن ماه مهر رو که از بچگی همه مون دوستش داشتیم رو بهتون تبریک میگم.

مشغول کارهای کارورزیم بودم...نتونستم چند وقتی بیام....گویا دوستان دلشون واسم تنگ شده بود!!!

آقای مجید نعمتی هم لطف داشتن اول یکی از مطلبهاشون...دنبال یکی میگشتن که کل می انداخت با یکی از دوستان الکترونیکی!

اگه منظورشون من بودم که باید عرض کنم من از کل انداختن با همه لذت میبرم...

احتمالا اون دوستتون که اسمش رو بردین کم آورده...

به هر حال من از اونجایی که شما دوستان الکترونیکی رو نمی شناسم و فقط از طریق وبلاگ باهاتون آشنا شدم...آمادگی خودم رو برای کل انداختن یا همون اظهار نظر اعلام میکنم.

تا چند روز آینده قول میدم با دست پر بیام.

فعلا ...علی الحساب این چندتا مطلب رو داشته باشین!


نظرات 4 + ارسال نظر
حسن مجیدی 1389/07/03 ساعت 10:48 ب.ظ

الان این اعلام جنگ بود؟؟؟؟
من کلا آدم کل کلی ییییی هستم!!! خوب حالا چی؟؟؟؟

نه بابا!!چرا عصبانی میشید؟؟؟؟؟؟؟؟؟
گفتم بگم که فکر نکنین من فقط با اون دوستتون کل کل میکنم....نه....من توانایی کل کل با همه شما رو دارم!!!!!!!!!!!

مجید نعمتی 1389/07/05 ساعت 12:04 ق.ظ

یه مطلب جالبی بگم،البته این نظر چند تایی از بچه ها هست،ما قرار بود از طریق این وبلاگ دوستامونو فراموش نکنیم،ولی به لطف مهدی جون دوستای مجازی هم پیدا کردیم!

خب این باعث خوشحالیه یا ......؟؟؟؟

به نظر من که باعث بسی خوشحالیست!!!!

دوست ..دوسته دیگه! مجازی و حقیقی نداره!
داره؟؟
نداره!!

دوست آنست که گیرد دست دوست در پریشان حالی و در ؟؟؟

بقیه اش رو خب یادم رفته!!!

مهدی صورتی 1389/07/05 ساعت 12:10 ق.ظ

باشه مجید جون داشتیم؟!
پس اینجوریاست

پس چه جوریاست؟؟؟؟؟؟؟؟؟
با رمز حرف میزنین چراااااااااااااا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
مگه بده همه تون دوست خوب و باحالی مثل من پیدا کردین؟؟؟به لطف شما؟؟؟؟؟؟؟
مهر...صفا ...صمیمیت....توی وبلاگ داره موج میزنه...
بده ؟؟؟ کجاش بده؟؟؟
اگه میخواین من میرم!!!!!!!!!!

مجید نعمتی 1389/07/06 ساعت 11:48 ق.ظ

مهدی جون بد که نیست، اما همچین خوبم نیست.
حالا شما سعی کن بار آخرت باشه، ما با این مشکل یه جوری کنار میایم.

آخی ... چقدر صبور .... ممنون که با این مشکل یه جوری کنار میاین!!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد