دوباره !یه بار فایده نداره

سلام دوسه تان

میدونم دوباره ازاینکه برای دومین بار کامنت میزارم دارین از خوشحالی گریه میکنین اما خودتونو کنترل کنین

چون مطلب خاصی نمیخوام بگم فقط میخوام روی محدی جون و مجید جونو کم کنم که کل وبلاگ شده مطالب اونا

dialupبچه ها میگن چرا سر به سایت نمیزنی اما من سعی میکنم در مواقع بیکاری با خطوط سرعت بالای

از نوشته های بچه ها لذت ببرم وامیدوارم در آینده یی نزدیک از حظور من بیشتر لذت ببرین

راستی خاله فخری تبریک میگم که خاله شدی و دایی یا عمو نشدی چون خاله ها همیشه مهربونن و آرزو میکنم که

همه یه روزی خاله بشن

gooooooooooooooooooooooooooood byyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy

.
نظرات 2 + ارسال نظر
مجید نعمتی 1389/07/03 ساعت 09:27 ق.ظ

آخه اگه دایی یا عمو نباشه!!!!!
کی به بچه پول بده تا بره واسه خودش هله هوله بخره.
خاله خوبه ولی نه برا پول دادن

فخری سجادی 1389/07/04 ساعت 10:37 ق.ظ

سلام
خیلی ممنون
آره منم آرزو میکنم همگی یه روز خاله بشین

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد