تشکر

سلام به همگی 

خیلی خیلی از تمام دوستانی که نظر گذاشتند و تبریک گفتندمخصوصا نسیم خانوم ممنونم. امید وارم زندگی همگی تون همیشه شاد و پر از اتفاق های خوب باشه!!!  

چشم شیرینی هم میدم! البته همین الان آقای رواقی چون به  اسلام و نظام جمهوری اسلامی   و. . .  پشت کرد و کوکا کولا خواست تو تحریم قرار گرفت و از لیست حذف شد!!! ( کم کم بقیه رو هم به همین ترتیب از لیست حذف میکنم! آخر سرم یه چیزی طلب کار میشم

بازم از همگی ممنون!

نظرات 4 + ارسال نظر
رامین رواقی 1389/07/02 ساعت 08:20 ب.ظ

ای بابا.......دلتون میاد؟ این شام از گلتون پایین میره من نباشم؟
اصلا نوشابه زمزم(زمزم نوشابه ایرانی....ذائقه ایرانی!!) خوبه از اون شیشه ای قدیمیا؟

اصلا راه نداره ها تو این اوضاع اقتصادی یه نفرم یه نفره! اما شما اصلا ناراحت نباشید احتمالا دوستان میگن که شام بی شما از گلشون پایین نمیره و همه پیشنهاد میدن که فقط شیرینی بدم کافیه

مجید نعمتی 1389/07/02 ساعت 08:25 ب.ظ

سلام.
تبریک میگم.
اینشالا عمه شدنتون رو جشن بگیرید.
البته اگه شیرینی ندادید،اینشالا همین روزا سور عروسیتون رو با یه دوماد کچل بخوریم.

سلام
مرسی
در ضمن اشکال نداره اینم یه نوعشه دیگه!!! ولی خوبه که امید دارید من سور عروسیمو میدم!

حسن مجیدی 1389/07/02 ساعت 10:32 ب.ظ

ای رامین وطن فروشه کوکاکولا خوره بد.
خانوم سجادی بنده اصولا با غذا مایعات مصرف نمی کنم.یعنی کلا مایعات مصرف نمی کنم.در مواردی نادر هم شاید یک لیوان آب بخورم!!! آب که مجازه؟؟؟ الان من که آب می خورم توی لیست هستم دیگه؟؟؟

آره خب ولی احتمالا من یه روز میام میگم لیست رو گم کردم و واسه همین به همه شیرینی میدم نه شام! کی اولین بار بحث شام رو مطرح کرد؟؟ اصلا کی شام رو اختراع کرد؟؟

داود درتومی 1389/07/02 ساعت 11:46 ب.ظ

دیدم به قول مجید جون نمیشه که تولد خواهرزاده شما رو به دوست دیگه ای تبریک بگیم==> ( بخوانید در نتیجه!!) جواب پست خانم زمانی رو کپی کردم!!
تبریک و دو صد تبریک ٬ ایشالا که سلامت باشه و با وجودش به زندگیتون گرمی بده.

خب از هر چه بگذریم سخن دوست رو ول کنید از شام نمیگذریم!!
اینم دو بیت شعر رو که حرف دل تمام رفقاست:
مثل شامی که به من وعده نمودی ای دوست!
رخ خود بر دل من کنده نمودی ای دوست!
همچو ترکان سمرقند متاب از من مست!
که دلم شام میخواد هر چه که هست!!


در ضمن دوستان عزیز لازم نیست صبر کنند تا رفقاتون خاله٬ عمو و ... بشند تا شما یه موضوع گیرتون بیاد تا تو وبلاگ بزارید!!
اینقدر موضوعات ساده ای واسه تو وبلاگ پیدا میشه که نگو و نپرس!! ( راستی خیلی تابلو که منظورم با کی بود؟؟؟)

خیلی ممنون
من که نفهمیدم خانم زمانی رو میگید احتمالا بقیه هم متوجه نشدند! شما اصولا یه جوری صحبت میکنید که هیچی تابلو نمیشه.!!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد