قهوه تلخ

با سلام. 

تشکر می کنم از همه دوستانی که با ارسال نظر و یا به قول معروف share کردن اطلاعاتشان به این فرهنگ قشنگ در ایران خدمت می کنند. همانطور ازتون می خوام در سایر وبلاگها دیگران را از نظرات و اطلاعات با ارزشتون محروم نکنید. 

ضمنا همین امروز برید و سی دی یا دی وی دی سریال قشنگ قهوه تلخ را بخرید و لطفا کپی نکنید. 

همانطور که می دانید قرار بود این سریال در تلویزیون پخش بشود ولی . . .   

این سریال که حدود 3 میلیارد تومان هزینه داشت تا مرز ورشکستگی هنرمند خوبمان پیشرفت. 

با خرید این سی دی مشت محکمی بر دهان امثال شریفی نیا ( هنر بند!) بزنید. 

 

 

 

لطفا از این سایتها بازدید کنید: 

http://eteraf.bloghaa.com/?p=329 

 

 http://pakhshealvand.com/fa_IR/home

 

 

 

 

 

 

نظرات 3 + ارسال نظر
Mohammad 1389/07/02 ساعت 05:54 ب.ظ http://farsit.mihanblog.com

salam
be man ham ye sari bezan

مجید نعمتی 1389/07/02 ساعت 07:03 ب.ظ

حالا اگه پک دومشو داد تو بازار،یه فکری به حالش میکنیم.

حسن مجیدی 1389/07/02 ساعت 10:22 ب.ظ

الان فکر میکنی دارم اراک رو بالا میبرم.بعدشم بر میگردی می گی که: یه دفعه بگو ادیسون هم اراکی بوده دیگه(احتمالش هست)!!! ولی این واقعیتی است که باید قبول کرد مهران مدیری اراکی است. آری اراکی است. می تونی بری بیوگرافیش رو بخونی.الان داری کلی حال می کنی که هصفهان جزو ایرانه و ایران جزو اراکه ها!!! من به نوبه ی خود میرم سی دی رو می خرم و ازش کپی نمی کنم. ولی به داداشم میدم نگاه کنه دیگه!!! من به نمایندگی از تمامی اراکی های هنر دوست و هنرمند اجازه می دم سی دی را که خریدین به اعضای خانواده بدین نگاه کنن!!! در آخر باز هم تاکید می کنم مهران مدیری بچه کشوراراکه.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد