تبریک به دوست عزیزم:

 سلام 

من امروز بعد از مدتها اومدم تو وبلاگ تا یه خبر داغو دست اول  به همه ی همکلاسی هام بدم.یه خبر داغ داغ داغ.امروز اولین تجربه ی دوست عزیزم (فخری جون)تو زندگیشه.وقتی این خبرو به من داد از خوشحالیش منم به وجد اومدم.خلاصه دوست عزیزم خیییییییییییییییییییییییییییلی بهت تبریک میگم.تبریک به خاطر به خاطر   

خاله فخری قدم نو رسیده مبارک

نظرات 9 + ارسال نظر
علی زال بهبهانی 1389/06/31 ساعت 08:11 ب.ظ

سلام
من نیز تبریک می گم . باز هم شیرینی

قاسم محمدپور 1389/06/31 ساعت 09:38 ب.ظ

سلام
من هم به نوبه ی خودم تولد فرزند خواهر خاله فخری یا همان خانم سجادی را تبریک می گم.

حسن مجیدی 1389/06/31 ساعت 10:33 ب.ظ

مبارک باشه.
چه شیرینی بخوریم ما!!!

رامین رواقی 1389/06/31 ساعت 10:41 ب.ظ

مبارک .....مبارک....تولدش مبارک
دختره یا پسر؟اسمش چیه؟
راستی من پپرونی میخورم با نوشابه لایت کوکا کولا قوطی 300 سی سی. دقیقا ساعت چند؟ کی و کجا؟

مهدی صورتی 1389/07/01 ساعت 02:31 ق.ظ

منم همین الان آن شدم و خبر خاله شدنشون رو دیدم قدم نو رسیده مبارک.
صمیمانه تبریک میگم خانوم سجادی.
امیدوارم که خواهرزاده گلتون همیشه سالم و سلامت باشند.
راستی پسره یا دختر؟

احسان میرزایی 1389/07/01 ساعت 10:40 ق.ظ

سلام
از قراره معلوم ما از شیرینی جا می مونیم شانس ماست دیگه اون موقع هم که ما بودیم و بچه ها دفاعیه داشتن ماه رمضون بود
گذشته از همه ی این حرفا تبریک می گم ایشالا قدمش همیشه پر برکت باشه

مجید نعمتی 1389/07/01 ساعت 11:03 ق.ظ

بابا این جوری که فایده نداره، بگو خودشون پست بزارن که بتونن جواب تبریک خلق رو بدند.
منم می خوام تبریک بگم ولی چون پست رو خودشون نگذاشتند نمیگم تا خودشونم یه پست بزارند.

پدریان 1389/07/01 ساعت 03:55 ب.ظ


تبریک میگم
انشاله خواهرتم خالــــــــــــــــــــــــــــــه بــشه

داود درتومی 1389/07/02 ساعت 02:45 ق.ظ

تبریک و دو صد تبریک ٬ ایشالا که سلامت باشه و با وجودش به زندگیتون گرمی بده.

خب از هر چه بگذریم سخن دوست رو ول کنید از شام نمیگذریم!!
اینم دو بیت شعر رو که حرف دل تمام رفقاست:
مثل شامی که به من وعده نمودی ای دوست!
رخ خود بر دل من کنده نمودی ای دوست!
همچو ترکان سمرقند متاب از من مست!
که دلم شام میخواد هر چه که هست!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد