سلام 

یه شعره طنز گذاشتم که فکر کنم ارزش خوندن رو داره 

این که میگم طنز واقعا طنزه یعنی طبق تعریفی که از طنز کردم طنزه نه مثل بعضی ها که می گن طنزه ولی در واقع جک نه طنز.       

 

در هر نهاد شهر قوم و خویش دارد
ده خانه ی ناچیز در تجریش دارد
با زهد و تقوا ارتباطش ای بدک نیست
یک خانه هم در انزوای کیش دارد
هرجا که برجی می شود آماده ی ساخت
او نیز ده واحد خرید از پیش دارد
نزدیک منبر می نشیند در مساجد
مغزی پر از افکار دوراندیش دارد
تا ملک هایش آسمانی تر بمانند
ازشش جهت بر بام آنها دیش دارد
این گرگ را از بنده بهتر می شناسید
هرچند یک عالم لباس میش دارد
با ما ندارد هیچ توفیری به ظاهر
جز آنکه قدری اختلاف ریش دارد

  

                                                       برگرفته از وبلاگ سگ کشی

نظرات 5 + ارسال نظر
علیرضا 1389/06/31 ساعت 03:17 ب.ظ http://test

سلام خیلی قشنک بود

علی زال 1389/06/31 ساعت 05:12 ب.ظ

سلام
تکراری بود ولی جالب بود البته نه الزاما بخاطر ریش .
الان مد روز برای آقایان داشتن ته ریش می باشد . حتی در اروپا !
فکر کنم اونا هم فهمیدند قیافه زن و مرد باید با هم فرق کنن .

سلام
در مورد تکراری بودنش که من همچین شعری تو وبلاگ خودمون نخوندم
ربطه ته ریش و تفاوت مرد و زن رو هم با این شعر نمی تونم بفهمم اگه می شه بیشتر توضیح بده

حسن مجیدی 1389/06/31 ساعت 06:12 ب.ظ

جز آنکه قدری اختلاف ریش دارد
میشه شفاف سازی کنی و اسم این شخص (او) رو بگی؟؟؟

علی قنواتی

مجید نعمتی 1389/06/31 ساعت 06:27 ب.ظ

اسم شاعر رو هم من میگم.
هالو
راستی غیبت بده حالا من چیزی نگفتم ولی قنواتی چی!

اسم شاعرش رو نمی دونستم مرسی ازاینکه کمک کردی
در ضمن من و علی باهم از این حرفا نداریم خودش می دونه شوخی می کنم ناراحت نمی شه

حسن مجیدی 1389/06/31 ساعت 06:44 ب.ظ

آآآآآآخیششششششششش.
داشتم ۲چار ۲گانگی شخصیت می شدم. منم شک کرده بودم ها. دمت گرم فکرم خیلی مشغول بود که این او همونه که من فکرش رو می کنم !!!!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد