رتبه کنکور سراسری یه داوطلب با سهمیه شاهد

رتبه کشوری بدون سهمیه 230398 ، با سهمیه ی شاهد 2619 این کارنامه یه دختر تبریزی هست که معدل دیپلمش 9/18 صدم است Evil or Very Mad Evil or Very Mad Evil or Very Mad Mad Mad Mad Mad Mad Mad Mad


نظرات 5 + ارسال نظر
رامین رواقی 1389/06/26 ساعت 04:34 ب.ظ

تو موضوع این پست را گذاشتی جالب. کجاش جالبه این گریه داره باید ادم دو دستی بزنه تو سر خودش.
از اقای صورتی تقاضا دارم یه موضوع دیگه به نام سوزناک برا وبلاگ بزارن تا دوستان مجبور نشن این مطالبا با عنوان جالب بزارن

حالا چرا میزنی، به من چه، برو یغه اونیو بگیر که این یارو رو این رتبه رو بهش داده.

حسن مجیدی 1389/06/26 ساعت 09:54 ب.ظ

از فضل پدرش او را چه حاصل!!!
دروغه
افتراست
کذبه
می خوان آشوب راه بندازن.
می خوان هرج ومرج درست کنن.
وگر نه در مملکت اسلامی این جور حق خوری ها وجود نداره.

آقا منم میگم،ولی کسی باور نمیکنه.آخه میشه،کشور اسلامی! حق کشی!؟

فخری سجادی 1389/06/27 ساعت 05:18 ب.ظ

منم قبول دارم تو این کشور حق کشی نیست
ولی این یه مورد به نظر من واقعا دیگه حق کشی نیست!
من که به شخصه نمیتونم حتی وضعیت سالهای بی پدریش رو درک کنم چه برسه بخوام خودم رو یه لحظه به جاش بذارم !
حالا اون پدر با هر طرز فکری ولی به خاطر ما جنگیده!!!!

حداقل جایی بزارنش که از پسش بر بیاد.
فکرشو بکن!!!!!!!!!
این یارو مثلا تجربی بود(البته تجربی هم بینشون پیدا میشه)
بعد دکتر میشد
بعد از بدشانسی ما به پستمون میخورد
چه بلایی به سر ما میداد

فخری سجادی 1389/06/28 ساعت 09:45 ق.ظ

دیگه درساشو که واسش پاس نمیکنند!!! البته فکر میکنم

خوب تازه دو سر ضرره، اگه درسهارو واسش پاس نکنن! رتبه هدر رفته.
اگه درسهارو براش پاس کنن، کل ملت هدر میرن

مهدی صورتی 1389/06/29 ساعت 12:07 ق.ظ

این حرفا چیه میزارین؟!
اینا شایعه هستن همشون
آخه شما دیگه چرا باور میکنید؟
مگه میشه که بشه؟
اگه بشه واقعا

تو این مملکت هیچ چیز بعید نیست.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد